به گزارش ایرنا، در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ابتدا مردم در میدان ابوذر این شهر تجمع و حرکت خود را به سمت میدان امام خمینی(ره) آغاز کردند.
در این راهپیمایی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای 'مرگ بر آمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل'، 'مرگ بر فتنه گر' و 'این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده' و همچنین حمل پلاکاردهایی با مضامین انقلابی گری، نا آرامی های اخیر را محکوم کردند.
امام جمعه نهاوند در این اجتماع باشکوه گفت: امروز دشمن قصد دارد با ایجاد آشوب و ناآرامی، انتقام شکست های خود در منطقه و کشورمان را بگیرد.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا افزود: دشمن برای چندمین بار می خواهد ملت ما را آزمایش کند اما می بیند که این مردم با همه مشکلات طرفدار ولایت فقیه هستند و با این دسیسه ها از میدان به در نمی روند.
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی خدمات زیادی را پس از انقلاب برای مردم انجام داده و به پیشرفت های کم نظیری در موضوعات مختلف رسیده است، گفت: امروز خدمات دولت در واقع خدمات نظام است و همه دولت ها در حد توانایی برای کشور تلاش و فعالیت کرده اند.
وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای ما بحث هسته ای است که توانسته ایم با استفاده از توان متخصصان خود این فناوری را در کشور بومی سازی کنیم.
امام جمعه نهاوند با اشاره به نا آرامی های اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: برخی عاملان این ناآرامی ها اعتراف کرده اند که برای پول دست به برخی اقدامات زده اند.
حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: مردم نهاوند از مردمان انقلابی هستند که وفاداری خود را به ولایت فقیه ثابت کرده اند و ولایتمداری آنها زبانزد است و همواره بر عهد خود باقی خواهند ماند.
به گزارش ایرنا، در چند روز گذشته برخی شهرهای کشورمان شاهد بروز نا آرامی هایی به بهانه اعتراض به وضعیت اقتصادی بود که با هوشیاری مردم و مسئولان، این ناآرامی ها خاتمه یافت.
7525/2090
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.