به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهر بوشهر با حضور گسترده در این راهپیمایی که از مدرسه حجاب تا میدان امام این شهر برگزار شد با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ برآمریکا، مرگ براسرئیل، مرگ برانگلیس و مرگ برآل سعود خائن اقدام های خشونت آمیز فریب خوردگان را محکوم کردند.
راهپیمایان بوشهری دراین راهپیمایی خودجوش با شعارهای 'آمریکا درچه فکریه، خامنه ای خمینیه'، 'مطالبات مردم، هرگز نشه فراموش'،' آَشوب گر حیا کن ،شهر ما را رها کن'، 'ما امت واحدیم، از مشکلات فارغیم'،'ملت ما بیداره، از فتنه گر بیزاره'، 'آشوبگر منافق ،اعدام باید گردد'، ' مرگ برآمریکای مردم فریب'، 'حزب فقط حزب علی ،رهبر فقط سید علی'، 'ما همه با هم هستیم ،یار ولایت هستیم' ناآرامی های اخیر را محکوم کردند.
' پرچم کشور ما ،موجب افتخار است'،' پرچم کشور ما ، مایه اقتدار است'، 'فتنه گر، دشمن ایران بود، 'فتنه گر، مظهر شیطان بود'، 'راه نجات کشور، راه ولایت بود'،' نه سازش نه تسلیم، پشت ولایت هستیم'،' مرگ بر آَشوبگر فتنه گر'، 'این است صدای ملت ،نه اختلاس نه ذلت'، 'ترامپ بی اندیشه، تهران دمشق نمیشه'و جمهوری اسلامی، آقازاده نمی خواهد ازدیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.
در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم، احزاب و گروه های سیاسی، مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی و خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.
همچنین قطعنامه سراسری در 10بند در پایان این راهپیمائی قرائت و شرکت کنندگان با سردادن بانگ الله اکبر، خامنه ای رهبر آن را تائید کردند.
همچنین مردم همیشه درصحنه و غیور بندر گناوه هم درصفوفی منسجم و متحد با شعار ' مرگ بر فتنه گر و منافق'، ' این همه قتل و غارت توطئه آمریکاست، ' ، ' ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده'، ' ما ذوالفقار حیدریم، فداییان رهبریم' ضمن محکوم کردن اقدام سخیف و ضد ارزشی آشوب گران ، تنفر و انزجار خود را از آمریکا و همپیمانانش ابراز و یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام و انقلاب به اثبات رساند.
این راهپیمایی خودجوش از میدان امام (ره) در مرکز شهر آغاز و تا روبروی مصلای جمعه به پایان رسید.
براساس گزارش های دریافتی راهپیمایی میثاق با ولایت در شهرهای بنادر دیلم و ریگ نیز باحضور پرشور مردم برگزارشد.
همچنین مردم ولایی و انقلابی شهرستان دیر نیز در راهپیمایی امروز با مشت های گره کرده حمایت و پشتیبانی خود از ولایت فقیه، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
راهپیمایی مردم دیر از میدان امام خمینی (ره) تا چهار راه امام حسین این شهر برگزار شد.
امام جمعه در این مراسم گفت: باید قبول کنیم که دشمن واقعیت و قسم خورده است و به جای حمله به دشمن به خودمان حمله نکنیم.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: باید درسیاست و موضع خود تجدید نظر کنیم و حق اعتراض برای مردم به رسمیت بشماریم.
وی گفت: انقلاب اسلامی به آسانی و ارزانی به دست نیآمده است بلکه حاصل خون های هزاران شهید گلگون کفن است و باید آن را قدر بدانیم.
امام جمعه دیر یادآورشد: عامل اقتدار کشور رهبری است .
وی اضافه کرد: مسئولان باید بیدار و هوشیار باشند و این حوادث درس عبرتی برای آنان باشد که مشکل مردم را درک کرده و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.
فرماندار دیر نیز در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: مردم با وحدت و همبستگی در این راهپیمایی حضور پیدا کرده تا به دشمنان اعلام کنند با هوشیاری اجازه نمی دهند کسی از مطالبات برحقشان بهره برداری سیاسی کند.
حمزه اعتماد افزود: مطالبه گری حق مردم است اما باید هوشیار باشند و از طریق قانون مسایل را پیگیری و مانع سوء استفاده افراد فریب خورده شوند.
6164/7207/6047/6045**خبرنگاران : موناعیدان، عباس بحرانی و نعمت الله بهروزی* انتشاردهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.