به گزارش ایرنا در بیانیه جامعه اسلامی کارگران استان لرستان آمده است: طبق اخبار موثق و بر اساس اعترافات برخی دستگیر شدگان، به دلیل وجود مشکلات اقتصادی و اجتماعی و آمار بالای بیکاری در لرستان، دشمنان با شعارهای معیشتی قصد نا امن کردن دیار امن و آرام ما را دارند.
آنها با تقسیم کاری بین خود، مدیریت آشوبهای خیابانی در لرستان را به دست های آشکار و پنهان دولت جنایت پیشه انگلیس واگذار کرده اند.
بنابراین از شما مردم شریف لرستان می خواهیم تا ضمن حفظ وحدت و هوشیاری خود، در صفی واحد و بطور یکپارچه، برعلیه این فتنه جدید متحد شده و اجازه ندهید دشمنان به نیات پلید خود که هیچ سنخیتی با مشکلات ما ندارد نایل آیند.
بدیهی است بعد از دفع این فتنه بزرگ، همگی با وحدت هم دیگر با مسئولین خاطی و نا عدالتی های ظالمانه، مبارزه جدی تری خواهیم داشت.
ما اعضای جامعه اسلامی کارگران استان لرستان اعلام می داریم که برای محکوم کردن آشوبهای خیابانی اخیر و خنثی کردن توطئه جدید دشمنان در ایجاد فتنه ای دیگر و حفظ وحدت مردمی و حمایت از ولی فقیه آگاه و هوشیارمان، بطور گسترده در راهپیمایی روز چهارشنبه شرکت خواهیم کرد.
در بیانیه دفتر مرکزی تشکلهای اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان استان لرستان نیز آمده است: ملت آگاه لرستان همچنانکه می دانید، ما اعضای این تشکل در اعلام مواضع و بیانیه های قبلی خود کراراً از وجود برخی ناعدالتی ها و تبعیض های ناروا در حق مردم شریف لرستان شدیدا اعتراض نموده و سوء مدیریت ها و عدم برخورد قاطع با فساد و مفسدین و بی توجهی به اقشار کم درآمد و بی درآمد و بی کاری جوانان را بارها فریاد زده ایم، اما وجود همین مشکلات، بخصوص در لرستان، بهانه ای شده تا دشمنان دین و ملت، تحت لوای شعارهای زیبا و مردم فریب، استان امن و آرام ما را ناامن کنند، در این صورت و در فضای ناامنی و آشوب، نه تنها مشکلات حل نخواهد گردید، بلکه بر مشکلات قلبی هم افزوده خواهد شد.
هم استانیهای گرامی آگاه باشید در تقسیم‌بندی که توسط دشمنان خارجی برای ایجاد اغتشاش و بلوا در کشور صورت گرفته، مدیریت آشوبهای خیابانی در لرستان، به اعضای سفارت پیر استعمار یعنی انگلیس واگذار گردیده است؟ ! یعنی حوادث خونبار و خسارت بار اخیر و کشته شدن عده‌ای از هم استانیهای عزیز لرستانی با دست های آشکار و پنهان عمال انگلیسی صورت گرفته است.؟
بنابراین هشدار می دهیم مواظب باشید تا ناخواسته در دام توطئه های دشمنان و انگلیس خبیث گرفتار نشوید.
لذا برای اعلام انزجار عمومی از آشوبهای دشمن ساخته اخیر،از همه مردم دعوت می کنیم تا بطور گسترده در راهپیمایی روز چهارشنبه حضور یافته و همه با هم فریاد بزنیم مرگ بر انگلیس و مرگ بر آمریکا و اسرائیل و آل سعود و مرگ بر فتنه گر.
/6060/3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.