به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین صفاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه مرکز بهداشت استان اصفهان به هنگام وقوع آلودگی هوا، اطلاع رسانی است و در همین حوزه توصیه های بهداشتی خود را به تمامی ارگان ها و همچنین با زیر نویسی در تلگرام و کانال های خبری و صدا و سیما انجام داده ایم.

وی بیان داشت: به آموزش و پرورش و سازمان ورزش جوانان توصیه شد که در این روزها از ورزش دانش آموزان و افراد در فضای آزاد خودداری کنند.

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان تصریح کرد: همچنین آموزش‌های لازم برای گروه های حساس مثل سالمندان، کودکان و بیماران به ویژه بیماران قلبی و عروقی و بیماران تنگی نفس در این مقطع که با پدیده وارونگی هوا مواجهیم، ارائه شد.

وی بیان داشت: لازم است برای کاهش آلودگی هوا، تمام ارگان ها مثل شهرداری، محیط زیست، پلیس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر و غیره تنها به وظایف خود عمل کنند.

صفاری در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه آلودگی هوا سبب تشدید بیماری ها شده و میزان مراجعات مردم به بیمارستان‌ها افزایش یافته است، ادامه داد: هنوز اورژانس در این خصوص آماری به ما نداده است اما به طور قطع آمار بیماران قلبی، عروقی و بیماران مبتلا به آسم افزایش پیدا می‌کند.

وی با اظهار اینکه در اصفهان جلسات متعددی در حوزه وضعیت اضطراری استان در زمینه آلودگی هوا تشکیل شده است، گفت: در این شرایط لازم است، تمامی ارگان ها مثل شهرداری، پلیس راهور، استانداری، هلال احمر، اورژانس و غیره پا به میدان بگذارند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 820294
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.