به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، آیت الله 'یوسف طباطبائی نژاد' روز چهارشنبه در همایش سالانه رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های اصفهان به حساسیت کار نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم؛ و خدمتگزار آنان است.
وی افزود: نیروی انتظامی با مفاسد اجتماعی و دشمنان درونی کشور نیز مبارزه و مقابله می کند و محبوب ترین انسان ها نزد خدای متعال کسانی هستند که به خلق خدا کمک می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی صداقت و صحت عمل را رعایت می کنند، اضافه کرد: نیروی انتظامی در حال خدمت رسانی به جامعه اسلامی است و کارکنان این نیرو در معرض آسیب هستند و راه های نفوذ شیطان در این نیرو بسیار زیاد است.
وی با اشاره به اینکه زیربنای قضاوت در بسیاری از امور مانند تصادفات رانندگی یا نزاع های شخصی نظر کارشناسان نیروی انتظامی است، افزود: کارکنان این نیرو همواره در معرض تطمیع و آسیب هستند.
آیت الله طباطبائی نژاد، مال دوستی و ریاست طلبی را دو عامل مهم فساد در دین دانست و بیان کرد: شیطان همیشه در کمین انسان هاست و به شیوه های مختلف قصد فریب انسان دارد که اگر موفق نشد او را از نماز و روزه باز دارد، به سراغ مال دوستی و ریاست طلبی انسان ها می رود.
وی اضافه کرد: انسان های بساری به خاطر حب مال و ریاست شکست خوردند.
امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه دنیا گذرا و فانی است از نیروهای انتظامی خواست فریب مال دنیا را نخورند و همیشه به خلق خدا خدمت کنند.
وی امنیت کشورمان را بی نظیر دانست و گفت: هیچگاه نباید خود را خلع سلاح کنیم و همیشه در مقابل دشمنان آمادگی کامل داشته باشیم تا امنیت کشورمان خدشه دار نشود.
آیت الله طباطبایی نژاد از کارکنان نیروی انتظامی خواست با رعایت نظم و انضباط در کلانتری ها و پاسگاه ها نماز اول وقت را فراموش نکنند.
وی با بیان اینکه رفتار کارکنان این نیرو باید شایسته نظام اسلامی و الگوی کامل دینی باشند بر اتحاد و همدلی بین فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان و مردم تاکید کرد.
همایش سالانه رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های استان اصفهان روز چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این استان برگزار شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.