عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به مشکلات شهر اصفهان، نیاز است تا سریع‌تر شهردار منتخب شروع به کار کند. از این‌رو انتظار داریم وزارت کشور در این زمینه اقدام عاجلی انجام داده و سریع‌تر نسبت به امضای حکم شهردار جدید اصفهان اقدام کند.

کوروش محمدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:  هم اکنون صورت جلسه اعضای شورای شهر اصفهان در خصوص انتخاب   نوروزی به عنوان شهردار اصفهان با امضای استاندار اصفهان به وزارت کشور ارسال شده و منتظر صدور حکم شهردار جدید اصفهان از سوی وزارت کشور هستیم.

وی افزود: خوشبختانه تصمیم شورای شهر در انتخاب نوروزی به عنوان شهردار اصفهان که فردی سلیم‌النفس ، پاک دست، معتقد به اصول و ارزش‌های نظام  است، با استقبال اقشار مختلف مردم مواجه شده و ایشان در روزهای گذشته دیداری با آیت‌الله العظمی مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان و آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان داشته اند.

محمدی تصریح کرد: به دلیل سابقه کار و توانایی‌های وی ، مطمئن هستیم که شهرداری در دوره مدیریت ایشان رابطه خوبی با سایر دستگاه‌ها و مردم خواهد داشت که موجب می‌شود، کارها به خوبی به پیش برود. خوشبختانه اقشار مختلف همچون دانشگاهیان، جوانان، روحانیون، صنعتگران و .. نیز با دکتر نوروزی همراه هستند و در آینده شاهد یک هم‌افزایی در راستای رفع مشکلات اصفهان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: امیدوارم مدیریت شهری اصفهان در مسیر تحول و تحقق توسعه پایدار گام برداشته و شاهد پیوندی مستحکم میان شهرداری و مردم باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.