به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از خط اتوبوس تندرو اصفهان (میدان امام علی - پایانه شهدای ارغوانیه) اظهار داشت: اگر دولت‌ها سهمی را که برای شهرداری از بودجه‌های نفتی مشخص شده پرداخت می‌کردند، شهرداری‌ها بسیار موفق‌تر بودند.

وی ادامه داد: امیدوارم زمانی که خطوط اتوبوس‌های تندرو به راه افتادند مردم فرهنگ استفاده از آن‌ها را داشته باشند و با خودروهای تک‌سرنشین در شهر تردد نکنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان اضافه کرد: اقدام بسیار خوبی است که در خط اتوبوس تندروی جدید اصفهان برای خطوط بی آرتی نرده نگذاشته‌اند چراکه همین هشدار که اینجا مسیر عبور اتوبوس‌های تندرو است، نوعی آموزش و نشانه فرهنگ بالا است.

وی گفت: شهردار اصفهان به دلیل تلاش جهادگونه‌ای که در اصفهان داشته و کارهای بسیار خوبی را در زمان کوتاه انجام داده، یک مدیر موفق است که این موارد درسی برای آن افرادی است که حال کار کردن ندارند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: اگر کسی بخواهد کار کند، می‌تواند و شهرداری با وجود تمام رکودها و مشکلات شهرداری اقدامات خوبی را انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: وظیفه داریم تا دیگر شهروندان اصفهانی را در رابطه با فرهنگ شهری نهی از منکر کنیم تا در ترافیک شهر خللی ایجاد نشود.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 636238
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.