به گزارش ایرنا، در پیام تسلیت این مرجع تقلید آمده است: حادثۀ مصیبت‌ بار زلزله که به جان باختن جمع کثیری از هم وطنان عزیزمان و نیز خسارات فراوان انجامید، مایۀ تأسّف و اندوه بسیار است.
رئیس حوزه علمیه اصفهان ضمن ابراز همدردی با مصیبت ‌دیدگان این حادثۀ غم بار و دعا جهت شفا و سلامتی مجروحان این حادثه، به خانواده ‌های داغدار و مردم کرمانشاه تسلیت گفت و اضافه کرد: روشن است که وظیفه و مسئولیّت همگانی ملّت و دولت در اهتمام به فراهم آوردن تمام زمینه‌ها و اسباب کمک و مساعدت همه جانبه به هموطنان عزیز و داغدار و رنج دیده است.
وی افزود: امیدواریم خداوند تعالی، با عنایت و فضل عمیم خود، این مصیبت بزرگ را جبران و بر دل‌های داغدیدگان، آرامش و سکینه نازل فرماید.
همچنین آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و محسن مهر علیزاده استاندار اصفهان در پیام های جداگانه جان باختن جمعی از هموطنان در زلزله مناطق غربی کشور را تسلیت گفتند.
به گزارش ایرنا، وقوع زمین لرزه ای با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین(ریشتر) ساعت شامگاه یکشنبه 21 آبان 96، استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
در پی این زمین لرزه آسیب زیادی به مناطق مسکونی استان های کرمانشاه و ایلام وارد شد و 430 تن از هموطنانمان کشته و 7460 نفر نیز مصدوم شدند.
2093 / 6022 خبرنگار: اصغر دواتگر - انتشاردهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.