به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام با صدور پیامی تاکید کرد:خبر زلزله غرب کشور، ایران اسلامی را در سوگ و غم از دست دادن هموطنان نشاند، این حادثه و امثال آن بقطع از آزمونهای بزرگ پروردگار متعال است، صبر و ایستادگی، همدردی و کمک به آسیب دیدگان، مشارکت همگانی در بازسازی مناطق ویران شده، از عوامل موفقیت در این آزمون الهی است.
در این پیام آمده است: اینجانب ضمن تسلیت به بازماندگان و کسانی که عزیزان خود را در این حادثه از دست دادند برای جان باختگان غفران واسعه الهی مسألت دارم، امید است با صبر و شکیبائی و با کمک و همدردی و مساعدت همگانی قدری از آلام هموطنان آسیب دیده کاهش یافته و از اجر وافر برخوردار شوند.
امام جمعه شهرکرد در این پیام تاکید کرده است: هم استانیهای در استان پرمهر چهارمحال و بختیاری می توانند کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را در شهرکرد به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و در دیگر مناطق به محلهای اقامه نماز جمعه تحویل دهند.
به گزارش ایرنا، زلزله یکشنبه شب در منطقه غرب کشور با هفت و سه دهم ریشتر باعث کشته شدن بیش از 300نفر در استان کرمانشاه شد.
انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.