به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که روز پنجشنبه با عنوان ' واقعه تلخ پذیری شایعات و بی بصیرتی برخی گروه ها و افراد ' بر روی پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان قرار گرفته، آمده است: به تازگی سایت غیرمجازی با شمایل یکی از خبرگزاری های کشور در حال انتشار عکس و متن خبری به نقل از امام جمعه اصفهان است که این خبر از اساس تکذیب می شود.
دفتر امام جمعه اصفهان افزود: سایت منتشر کننده خبر منتسب به آیت الله طباطبایی نژاد، جعلی و غیر مجاز و در حال حاضر فیلتر می باشد و برای انتشار این خبر بر روی شبکه های اجتماعی از شمایل و آرم سایت یکی از خبرگزاری های کشور استفاده کرده است.
روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان همچنین اضافه کرد: طی روزهای اخیر و هفته های گذشته جلسه ای با عنوان شهدای مدافع حرم در اصفهان برگزار نشده و آیت الله طباطبائی نژاد نیز در یک ماه گذشته در جلسه ای با این عنوان شرکت نکرده است.
دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در این اطلاعیه افزود: بی ربط بودن مطالب عنوان شده با جلسه ای با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم نیز بر این عمل ناشیانه صحه گذاشته است.
این اطلاعیه یادآور شده است: مطالعه کنندگان اخبار به این امر واقف هستند که هیچ عقل سلیم و هیچ انسانی به خود اجازه چنین فرمان یا پیشنهاد و یا عمل سخیف و غیر انسانی را نمی دهد که به قول تولید کنندگان ناپاک این اخبار، کار کارشناسی و نظر مراجع نیز بر این امر بوده باشد.
دفتر امام جمعه اصفهان افزود: این در حالیست که آلام واقعه تلخ اسید پاشی اصفهان و واقعه تلخ انتشار اخباری مشابه توسط عوامل دشمنان انقلاب اسلامی و باور پذیری عده ای بی بصیرت و متهم کردن امام جمعه اصفهان و یابسیج و امت حزب الله، کاسته نشده است.
در این اطلاعیه آمده است: به یقین شخصیت علمی و سیاسی حضرت آیت الله طباطبائی نژاد که مورد تأیید همه مراجع و علما نیز هست از این مطالب و اتهامات مبراست و تولید و انتشار این اخبار و اتهامات، نشانه عجز و ناتوانی و عصبانت دشمنان و عوامل داخلی آنان است.
روابط عمومی دفتر امام جمعه اصفهان ضمن توصیه به رعایت تقوا و خودداری از شتاب زدگی از مدیران کانال ها، گروه ها و فعالان فضای مجازی، مطالعه کنندگان و نشر دهندگان این خبر و اخبار مشابه درخواست کرد باتوجه به موارد یاد شده، اخبار را از مراجع رسمی و قانونی خود و خبرهای مربوط به آیت الله طباطبائی نژاد را از سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان (http://www.shamimevelayat.com) است پیگیری و مطالبه کنند.
به تازگی خبری مبنی بر توصیه امام جمعه اصفهان به گشت های بسیج و سپاه مبنی بر استفاده از اسید رقیق برای مبارزه با بدحجابی و اراذل و اوباش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
ت/6994 / ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.