به گزارش ایرنا، نمایش کله پوک ها به کارگردانی مجید کاشی فروشان در سالن آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا واقع در خیابان مطهری تا 15 دی اجرا می شود.
کله پوک ها، داستان معلمی به نام لئون (با بازی حسن محمدی) را روایت می کند که وارد روستایی می شود تا به سوفیا (با بازی رادنوش مقدم)، دختر پزشکِ روستا، درس بیاموزد اما او درمی یابد که همۀ ساکنین این روستا، دچار نفرین جهالت شده اند.
او ابتدا سعی می کند به آنها علم بیاموزد اما نمی تواند و در ادامه متوجه می شود که تنها با نیروی عشق و خودباوری می تواند مردم را از جهل نجات دهد.
در این نمایش مصطفی بهشتی، حسن محمدی، شهاب غزالی، رادنوش مقدم، هاله رنجبر، محمد رضا سهرابی، اکبرخلقی، مهسا آقادادی و دانیال عطریان بازی می کنند.
علاقمندان برای دیدن «کله پوک ها» می توانند تا 15 دی هر شب(بجز شنبه ها) رأس ساعت 19:30 به آمفی تئاتر هنرستان هنرهای زیبا واقع در خیابان مطهری، ابتدای خیابان شمس آبادی مراجعه کنند.
نمایش «دنیای بدون ارتودنسی» نیز به کارگردانی رادمهر کشانی تا یکم دی در هنرستان هنرهای زیبا به روی صحنه است.
داستان این نمایش در کنار یک دکۀ فلافلی اتفاق می افتد که شخصیت های مختلفی به آن جا می آیند و در واقع «دنیای بدون ارتودنسی» روایتگر ناهنجاری های اجتماعی در تمام اقشار جامعه با زبان طنز است.
این نمایش به نویسندگی و کارگردان رادمهر کشانی و بازی رادمهرکشانی، بهاره مهدوی، حمید شیروانی، منیرسادات حسینی، پارسا دستیار، جویا پورمشکور، نیلوفر عرفانی و عطیه فشانی تا یکم دیماه هر شب رأس ساعت18:00 در هنرستان هنرهای زیبای پسران واقع در حد فاصل میدان انقلاب و پل آذر به روی صحنه است.
**نمایش «آسمان آفتابی شو» در ژانر کودک و نوجوان نیز به نویسندگی امیر بهبودنیا و به کارگردانی حسن وحید دستجردی به حمایت خانه تئاتر حوزه هنری استان اصفهان تا 30 آذر ، هرشب در تالار سوره در تالار سوره به روی صحنه است.
نمایش آسمان آفتابی شو با موضوع همدلی و همبستگی است و داستان دو خواهر به اسم های «یخ‌پری» و «نورپری» را روایت می‌کند که یخ پری بدنبال آزار و اذیت بچه‌ها و استفاده از کار و تلاش آنان است و نورپری می خواهد به بچه‌ها کمک کند تا با همدلی و همبستگی در مقابل ظلم بایستند.
در این نمایش فرشته شاه بندری، عارفه جواهری، فائزه رضایی، محمدقاسمی، مهرشاد قاسمی، نجمه مرادی، جوادنظری و جعفر محمدسلیمانی بازی می کنند.
نمایش آسمان آفتابی شو در تالار سوره اصفهان واقع در خیابان آمادگاه، روبه‌روی مهمانسرای عباسی، مجتمع فرهنگی و هنری سوره هرشب ساعت 19:30به اجرا درمی‌آید.
در گذشته، تئاتر اصفهان بخصوص تئاتر کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص خود را داشت بگونه ای که در دهه های گذشته برخی از گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب، مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد که بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.
8114گ/6027 خبرنگار: امیرحسین اکبری* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.