به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این نمایش تا پنجشنبه هفته جاری همه روزه از ساعت 20 و 30 دقیقه در سالن کوچک تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.
نمایش ' تو مشغول مردنت بودی ' درباره تنهایی، مرگ، انتقام، حسرت های بشری است و داستان زندگی روبه زوال مادری می باشد که از 25 سال پیش دچار بحران شده است.
نمایش«تو مشغول مردنت بودی» را کامران شهلایی نوشته و مژگان خالقی طراحی و کارگردانی کرده است. در این نمایش لیلا پرویزی؛ نوید بانی، فاطمه بختیار و فائزه بختیار بازی می کنند.
دور دوم اجراهای این نمایش در سالن کوچک تالار هنر نیز از 10 تا 25 مهر انجام می شود.
هنر نمایش در اصفهان سابقه چندصد ساله دارد و نمایش های کُمدی اصفهان در چهارباغ و اجراهای مشهور در تماشاخانه های سپاهان خنده را بر لب هر تماشاگری می نشاند.
در گذشته، تئاتر اصفهان بخصوص کمدی این خطه در داخل و حتی خارج از کشور علاقه مندان خاص خود را داشت بگونه ای که در دهه های گذشته برخی گردشگران داخلی و حتی خارجی غیر از دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان، تماشای تئاتر کمدی این شهر را نیز در برنامه های سفر خود به اصفهان قرار می دادند.
در سال های قبل از انقلاب مکتب نمایش های کمدی اصفهان با نام مرحوم «ارحام صدر» گره خورد که بعد از انقلاب نیز همچنان ادامه داشت.
8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.