به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'روح الله امینی' در خطبه‌های نماز جمعه نطنز بیان کرد: خواری بالاتر از این نیست که برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی با در اختیار داشتن شریان حیاتی ابر قدرت‌های جهان (گاز و نفت) نظاره‌گر اقدام جنایتکارانه رژیم خیانتکار ایالات متحده و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی هستند.
وی افزود: خیانت‌های پیاپی رژیم آل‌سعود به آرمان های مردم ستم دیده فلسطین بر کسی پوشیده نیست اما دشمن راه به جایی نمی‌برد و تجربه نشان داده یکپارچگی جهان اسلام تنها راه موفقیت در این مسیر است.
امام جمعه نطنز گفت: سخنان نابخردانه 'دونالد ترامپ' و تصمیم انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس برای تغییر پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی موجب موضع گیری همه کشورهای مسلمان شد و می توان با اتحاد و مقاومت در برابرخواسته‌ها و زورگویی های استکبار ایستادگی و برنامه‌های دشمن را خنثی کرد.
او در ادامه اضافه کرد: حوزه و دانشگاه بال های ارزشمند و بی مانند رشد و تکامل جمهوری اسلامی ایران است و همواره خشم، توطئه و کینه دشمنان دین را برانگیخته که باید با توجه به مسئولیت بزرگ پیش رو در زمینه پاسداری از نظام و ارزش های الهی، انتظارهای نظام را مبنی بر تربیت نیروهای مومن، متخصص و متعهد برای ادامه مسیر براورده کنند.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.