*** آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.
سال گذشته معیار های انتخاب صادرکنندگان نمونه بر پایه درآمد ارزی حاصل از صادرات، حفظ و توسعه بازارهای هدف و فعالیت های بازاریابی آنها، مهارت های فنی و تخصصی این شرکت ها در زمینه صادرات و عضویت آنها در تشکل های صادراتی در کلیه زمینه ها بویژه گروه های کشاورزی، صنایع دستی، فناوری بالا، آرایشی و بهداشتی، صنایع و معادن و غیره استوار بوده است.

*** هشتمین نمایشگاه تخصصی آب و تأسیسات آب و فاضلاب در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان افتتاح می شود.
این نمایشگاه تا 24 آذرماه ادامه دارد.
در این دوره از نمایشگاه 34 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، فارس، خوزستان، قزوین و آذربایجان شرقی، در زمینه تولید و عرضه انواع شیرآلات صنعتی، پمپ های صنعتی و اتصالات مرتبط و مخازن، لوله و اتصالات چدنی، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، انواع سامانه های آبیاری، پمپاژ، انتقال، آبرسانی، توزیع و جمع آوری و آب شیرین کن ها، حضور دارند.
همچنین شرکت های مشاور و پیمانکار، ادارات دولتی مرتبط، شرکت های دانش بنیان و دانشکده های علمی در زمینه آب و صنعت آب و فاضلاب، جراید و رسانه ها حضور دارند.
در این نمایشگاه، از دستگاه تصفیه پساب برای اولین بار در ایران رونمایی می شود.
همچنین بطور همزمان نمایشگاه ملزومات روشنایی، لوستر و تزیینات داخلی با حضور 27 مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران و آذربایجان شرقی در محل نمایشگاه های استان برگزار می شود.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.