*** نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) اقامه می شود.
سخنران پیش از خطبه های این هفته، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بمناسبت هفته وقف است.
از 18 تا 24 آذر هر سال در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است.

*** مراسم اختتامیه چهارمین کنگره بین المللی پزشکی روان تنی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
این کنگره بین المللی روز چهارشنبه با حضور استادان دانشگاه فرایبورگ آلمان و پژوهشگران مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج کشور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز به کار کرد.
این گردهمایی علمی با هدف توسعه مطالعات پزشکی روان تنی در ایران، ترسیم نقش پزشکان خانواده در پیشگیری و درمان اختلالات روان تنی، تعیین حدود خدمات روان تنی در پزشکی خانواده، آموزش مبانی پژوهش و درمان روان تنی و توسعه همکاری های ملی و بین المللی در این زمینه به مدت سه روز برگزار شد.
اختلال روان ‌تنی یا سایکوسوماتیک بصورت اختلال بدنی که تحت تأثیر ذهن قرار دارد یا در شدیدترین حالت توسط ذهن ایجاد می‌شود، تعریف شده است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 **خبرنگار: هُدا استکی ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.