*** مناظره صادق زیبا کلام و عبدالرضا داوری با موضوع انتخابات دوازدهم در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری انجمن اسلامی این دانشگاه و انجمن های اسلامی شهر اصفهان برگزار می شود.
*** مراسم افتتاحیه سی و پنجمین مسابقه فرهنگی و هنری دانش آموزان پسر استان اصفهان با حضور مسئولان آموزش و پرورش در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
هدف از برگزاری این مسابقات استعدادیابی ، افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان، تربیت هنری و زیبایی شناختی دانش آموزان جهت حفظ میراث فرهنگی و پیشینه تاریخی ، افزایش زمینه دوستی بین دانش آموزان مناطق مختلف استان و ایجاد روحیه امید و نشاط در فضای آموزش و پرورش است.
به گفته رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، امسال سی و پنجمین دوره مسابقات دانش آموزان استان در مرحله استانی و دومین دوره مسابقات کرال فرهنگیان برای اولین بار در استان اصفهان ویژه معلمان سرودخوان از 28 فروردین لغایت 8 اردیبهشت ماه در کانون امام خمینی ( ره ) در پنج زمینه هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی ،بخش ادبی و پژوهشی و بخش رسانه و فضای مجازی در بیش از 70 رشته برگزار می شود.
*** یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تالار شورا واقع در شهرداری مرکزی اصفهان تشکیل می شود.
****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.