*** نمایشگاه 'غذا' به مناسبت برگزاری جشنواره فرهنگی 'جاده ابریشم، ایران- کره جنوبی' در اصفهان، در گالری تجربه موزه هنرهای معاصرافتتاح می شود.
در این نمایشگاه آثاری از شیوا یوردخانی، مهدی وفامهر، مهسا مرسی، متین عابدی، نیلوفر شیرانی، مهدی دندی، غزال خطیبی، زهرا جعفرپور، صبا ایمانی، مونا آقابابایی به نمایش گذاشته می شود.
علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 2 اردیبهشت ماه سال جاری صبح ها ساعت 9 تا 13:30 و بعدازظهرها ساعت 16 تا 20 به موزه هنرهای معاصر مراجعه کنند. ( این نمایشگاه روزهای جمعه از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.)
جشنواره فرهنگی جاده ابریشم ایران- کره جنوبی در اصفهان ، شامگاه یکشنبه 22 اسفندماه سال 95 در محل چهلستون اصفهان با حضور سفیر کره جنوبی در ایران و شهرداری شهر گوانگجو‎ کره جنوبی برگزار شد.
پیش تفاهمنامه خواهرخواندگی گوانگجو کره جنوبی و اصفهان عصر شنبه 21 اسفندماه سال گذشته با حضور شهردار و رییس شورای شهر گوانگجو و مدیران شهری اصفهان امضا شد.
گوانگجو ششمین شهر بزرگ کره جنوبی و به عنوان یکی از کلان‌شهرهای بطور مستقیم تحت اداره حکومت مرکزی قرار دارد.
این شهر تا سال 2005 مرکز استان جولا جنوبی (جولانام - دو) بود تا اینکه در این سال، مرکز اداری استان به روستای جنوبی نمک، در 'موآن' انتقال یافت.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 / 6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.