*** نشست خبری ' کنفرانس اینترنت اشیا '، در تالار دکتر رزمجو کتابخانه مرکزی دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
اینترنت اشیا فناوری مدرنی است که در آن برای هر موجودی (انسان، حیوان و یا اشیا) قابلیت ارسال داده از طریق شبکه های ارتباطی اعم ازاینترنت یا انواع دیگر فراهم می شود.
نخستین کنفرانس بین المللی اینترنت اشیاء، کاربردها و زیرساخت با هدف ایجاد امکان تبادل نظر و اطلاع یافتن از آخرین فعالیت های پژوهشی و کاربردی در حوزه اینترنت اشیا در ایران و جهان و گسترش پژوهش، کاربرد و کسب و کار اینترنت اشیا در ایران توسط دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

*** پنجاه و دومین برنامه از سری برنامه های هرهفته چند افتتاح، در سازمان فناوری و اطلاعات (فاوا) شهرداری اصفهان برپا می شود.
این برنامه شامل آیین بهره برداری از مرکز داده جدید شهردرای اصفهان، کیوسک های اطلاع رسانی شهری، راه اندازی ایستگاه های دائم GPS و رونمایی تعدادی از نرم افزار ها و سامانه های کسب و کار شهری است.

*** قطار گردشگری شرکت روسی - ایرانی عقاب طلایی شماری از گردشگران قاره های آمریکا، اروپا و آسیا و اقیانوسیه را در قالب تور گردشگری ' جواهرات ایران - جاده ابریشم ' به منظور دیدن آثار تاریخی و فرهنگی اصفهان وارد اصفهان می شود و بامداد پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه اصفهان را به مقصد سعادت شهر استان فارس ترک می‌کند.
چهاردهمین قطار گردشگری از سمت مشهد به اصفهان می‌آید و سه سالن نور رضا دارد و به سه سالن روسی مجهز است.
استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 /6022 خبرنگار: هُدا استکی - انتشار : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.