*** دومین مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات با حضور اساتید و دانشجویان از سراسر کشور در دانشکده عمران دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
هدف از برگزاری این مسابقات آموزش طراحی و مهارت حل مسائل بصورت عملی، تقویت روحیه خلاقیت، نوآوری و فناوری، ایجاد ارتباط بیشتر میان مفاهیم تئوری و کارکردهای تجربی، ارتباط علمی بین دانشگاه‌های ایران، علاقه مند کردن دانشجویان برای ادامه‌ تحصیل در این شاخه در مقاطع بالاتر و فراهم آوردن فرصت لازم برای همفکری بین اساتید دانشگاه و فعالان در صنایع مرتبط جهت نزدیک کردن آموزش های مهندسی به نیازهای تحقیقاتی و فناوری صنایع است.

*** جشنواره استانی مینی هندبال، جام جوانه ها با حضور مسئولان استانی در ورزشگاه مالک اشتر خمینی شهر برپا می شود.
این جشنواره به عنوان یادواره زنده یاد علی شاهین (داور ارزنده هندبال کشور) برگزار شد.

*** برنامه بازدید از پروژه های بیابان زدایی دشت سگزی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری انجام می شود.
به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیداری اصفهان پروژه انتقال پساب تصفیه‌خانه شمال اصفهان به دشت سگزی به طول 12 کیلومتر آغاز شده و نیاز به سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 300 میلیون ریالی دارد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
گ/7153 ** خبرنگار: هُدا استکی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.