به گزارش ایرنا، علی رحمانی دوشنبه شب در جمع مردم شهر تیران که درمحل حسینه چهارده معصوم افزود: برخی از افراد در شهرستان تیران و کرون با اقدامات عوام فریبانه و ایجاد هیاهو و تخریب دولت و مسئولان به دنبال رفع مشکل فاضلاب و مواردی از این قبیل هستند.
وی افزود : هدایت مردم برای تجمع جلوی استانداری اصفهان برای رفع حل مشکل فاضلاب شهر تیران راهکار عاقلانه و آگاهانه ای نبود که برخی از افراد این اقدامات را انجام می دادند که البته در انجام کارهای خود موفق نبودند.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر تیران در محل جدید در حال انجام است، تصریح کرد: با پیگیری ها و اقدامات کارشناسی و در یک فضای آرام و به دور از تنش های سیاسی جابه جایی تصفیه خانه فاضلاب انجام و بزودی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.
وی ادامه داد: با تکمیل لوله گذاری، شبکه فاضلاب در شهر و تکمیل تصیفه خانه طرح فاضلاب شهر تیران به بهره برداری می رسد.
شبکه فاضلاب در شهر تیران 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است وپس از پیگیری های فرمانداری شهرستان تیران و کرون و جلسات پیاپی با فرمانداری نجف آباد و معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان جانمایی تصفیه خانه در درست اجراست.
رحمانی با اشاره به اینکه احداث بیمارستان مجهز در شهرستان تیران و کرون یکی از مطالبه های به حق مردم این شهرستان است، افزود: این مطالبه گری باید به صورت منطقی انجام شود و خیران نیز برای انجام مشارکت در احداث این پروژه به میدان بیایند.
وی ادامه داد: پیگیری احداث بیمارستان در حال انجام و موافقت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گرفته شده اما آغاز عملیات احداث بیمارستان نیازمند ارائه نقشه و موافقت اصولی وزارت بهداشت و درمان است.
شهرستان تیران و کرون دارای یک باب بیمارستان تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان است اما نیازمند توسعه این فضای بیمارستانی و ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی نیز هست.
فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه ساختمان کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان کرد: تا پیش از تجهیز کلینیک به وسایل مورد نیاز آیین افتتاحیه برای آن برگزار نخواهد شد.
وی همچنین به تعریض جاده تیران به سامان نیز اشاره کرد و گفت: توافق اولیه با مالکان باغ هایی که در حاشیه این جاده قرار گرفته انجام شده و با معاوضه زمین، کار آزاد سازی حاشیه جاده و چهار بانده سازی انجام می شود.
جاده تیران به سامان یکی از جاده های پرتردد در محدوده شهرستان تیران و کرون است که عرض کم این جاده و افزایش روز افزون تردد در این مسیر طی سال های اخیر موجب بروز حوادث ناگوار رانندگی شده است به همین دلیل تعریض و چهار خطه شدن این جاده در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته و در حال اجراست.
پیش از این شماری از اهالی تیران و کرون خواهان تجمع مقابل استانداری اصفهان برای تسریع در عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب بودند که با تلاش فرمانداری از این تجمع منصرف شدند.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.