به گزارش ایرنا،عبدالله ویسی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر افزود: دیدار فردا برای هر دو تیم از اهمیت و حساسیت بالایی برخورداست چون هر دو تیم جایگاه مناسبی در جدول ندارند.
وی با بیان اینکه تیم استقلال خوزستان از سه دیدار گذشته شش امتیاز گرفت گفت: برنامه‌ریزی خاصی برای پنج بازی آخر نیم‌فصل اول انجام دادیم و می خواستیم 9 امتیاز بگیریم و در دو دیدار آینده باید عملکرد خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز بگیریم.
ویسی گفت: برای تیم ما اهمیت ندارد در مقابل چه تیمی بازی می کنیم فقط به هدفمان فکر می کنیم و می خواهیم طبق برنامه ریزی امتیازات هدف گذاری شده را کسب کنیم.
سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه دنبال پیروزی و آینده بهتر خواهیم بود اظهار کرد: تا اواسط فصل از نظر روانی شرایط خوبی نداشتیم اما از زمانی که مالک جدید باشگاه مشغول به کار شد روند رو به رشدی داشتیم و فردا هم امیدوارم با دست پر از زمین خارج شویم.
وی ابزارامیدواری کرد: هر دو تیم بازی جوانمردانه و تماشاگرپسندی را ارائه دهند و هر تیم بهتر بازی کرد 3 امتیاز را بگیرد.
تیم سپاهان هم اکنون با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد و استقلال خوزستان با 13 امتیاز سیزدهم است.
دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا پنجشبه نهم آذر از ساعت 15:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
ت/8114/خبرنگار: اکبری ** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.