به گزارش ایرنا، سید محمدحسین سجاد جمعه شب در حاشیه آئین افتتاح چند مدرسه خیرساز در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شاخص استاندارد فضای آموزشی هشت و سه دهم مترمربع است که میانگین سرانه کشور نیز حدود پنج و سه دهم مترمربع و این رقم در استان اصفهان شش و نیم مترمربع رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: نهضت مدرسه سازی پایانی ندارد و هر سال ضمن بهره برداری از مدرسه های نوساز، عملیات ساخت واحدهای آموزشی دیگری نیز آغاز می شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان افزود: از مجموع 433 طرح عمرانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، 240 طرح از سوی نیکوکاران مدرسه ساز در حال ساخت است.
وی همچنین تصریح کرد: از مجموع طرح های عمرانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، 350 طرح آموزشی و بقیه شامل نمازخانه، سالن ورزشی و مکان های مربوط به فعالیت های پرورشی است که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها 42 درصد است.
سجاد با بیان اینکه مهر امسال 92 طرح آموزشی در استان اصفهان به بهره برداری رسید، یادآوری کرد : برای تکمیل 433 طرح عمرانی آموزشی دیگر این استان اعتباری افزون بر سه هزار میلیارد ریال نیاز است که امیدواریم تا پایان امسال دست کم 40 طرح آن به بهره برداری برسد.
حدود 800 هزار دانش آموز در پنج هزار و 300 فضای آموزشی و 32 هزار کلاس درس استان اصفهان به تحصیل اشتغال دارند.
6 واحد آموزشی خیرساز با صرف 80 میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولان محلی در کاشان بهره شد.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.