به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در خطبه های نماز جمعه نطنز بیان کرد: آمریکایی ها همواره دشمنی های آشکار و پنهان با ملت ایران داشتند و این مخالفت ها هرگز تمام نمی شود زیرا در موضوع های گوناگون زیاده خواه هستند.
وی افزود: دشمن شناسی یکی از وظیفه های اصلی مسئولان و مردم است زیرا آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب، هدف های ملت را خلاف خواسته های خود دیدند، و از آنجا هر روز بر تلاش خود برای فشار بیشتر بر ملت ایران می افزایند.
امام جمعه موقت نطنز اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار ولادیمیر پوتین، بر لزوم همصدایی ملت ها در برابر تهاجم ها، حذف دلار و جایگزین کردن پول ملی برای بی اثر کردن تحریم ها تاکید کردند که باید مد نظر مسئولان قرار بگیرد.
او گفت: ملت ایران پیرو فرهنگ عاشوراست ، هرگز در برابر ستم تسلیم نمی شود و تنها راه پیروزی را مقاومت و حمایت از جبهه مقاومت می داند.
مجیدی تبار در ادامه به اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: مردم باید پیروی از راه حضرت امام حسین (ع) و الگوگیری از مکتب عاشورا را با قدرت بیشتر ادامه داده و به ویژه نسل نوجوان و جوان باید از نقشه های دشمن علیه خود آگاه شده و خود را مصون نگه دارند.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.