به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: پیاده روی و همایش بزرگ اربعین نماد استکبارستیزی و لبیک مردم مسلمان و حتی غیرمسلمان به قیام امام حسین (ع) است.
وی در ادامه با اشاره به روز 13 آبان، اظهارداشت: 13 آبان یادآور تبعید امام خمینی (ره)، یادآور تسخیر لانه ی جاسوسی و یادآور شهادت دانش آموزان عزیز ماست که به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است.
وی گفت : مسئله ی بدعهدی آمریکا و خیانتکاری آن در برجام از مسائل اصلی کشور است که باید مورد توجه و دقت نظر قرار بگیرد.
محسن زاده افزود: آمریکایی ها در عین خیانت به برجام و در عین اینکه به وظایف خودشان در خصوص برجام عمل نمی کنند مدعی هستند که باید توانایی موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را با مذاکرات و توافق جدید مهار بکنند و متاسفانه برخی از کشور های غربی هم در این توطئه ی رذیلانه و این اقدام خبیثانه با امرییکایی ها همدست شدند.
وی تصریح کرد: یعنی این همه تلاشی که از سوی کشور ما صورت پذیرفت برای امضای برجام، جمهوری اسلامی ایران هیچ سودی نبرد و نه تنها هیچ سودی نبرد کشور ما را مجبور می کنند که دوباره امتیاز های جدیدی را در عرصه ی دفاعی و در عرصه ی بین المللی به طرف های مقابلش بدهد و لذا رهبر معظم انقلاب به صراحت بیان فرمودند اگر آمریکا به تعهداتش عمل نکند، جمهوری اسلامی ایران هم به تعهداتش عمل نخواهد کرد و رئیس جمهور ما هم گفت که اقدام و مذاکره ی مجدد با آمریکا دیوانگیست.
خطیب جمعه نظرآباد افزود: نکته ی دیگری که باید به آن توجه بکنیم این است که ما با ترامپ کاری نداریم، ترامپ یک آلت دست است، ما با کلیت نظام سلطه طرف هستیم، بدعهدی ۀمریکا متوجه شخص ترامپ نیست، متوجه کلیت نظام سلطه است.
وی گفت : منجی اقتصاد کشور ما برجام نیست، منجی اقتصاد کشور ما همان نکته ای است که رهبر معظم انقلاب تحت عنوان نسخه ی شفابخش اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.
وی ادامه داد: متاسف هستیم که تحویل سال می شود، شعار رهبری بیان می شود، اما در پایان سال به خاطر اینکه خوب به این حرف و به این شعار توجه نشد، تحولی رخ نمیدهد.
محسن زاده لازمه عمل به شعار را پیوست های فرهنگی در جامعه دانست و افزود: باید گفتمان اقتصاد مقاومتی را در جامعه ترویج داد، باید نگرش به کار رفته را در جامعه عوض کرد.
وی اظهار داشت: اینکه برخی متاسفانه فقط کار را برای درآمد می بینند، برای اینکه پولی به دست بیاورند، این نگاه نگاه مادی و نگاه ماترلیاستی است و ما باید نگاه و نگرش به کار را در جامعه تغییر داده و مهارت آموزی داشته باشیم.
امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: همچنین باید از تولید داخلی استفاده کرد ولو اینکه تولید داخل مرغوب هم نباشد باید استفاده کرد زیار ما می دانیم هر جنسی که از خارجی بخریم، جیب بیگانه ای را که اسلحه تهیه می کند، تسهیلات نظامی تهیه می کند و سر ملت های مظلوم خالی می کند را پر می کنیم.
6155/1535 خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.