به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در این حکم خطاب به محسن مهرعلیزاده آورده است: به استناد مصوبه جلسه مورخ 7/8/ 1396 هیأت محترم وزیران به سمت استاندار اصفهان منصوب می شوید.
وزیر کشور خطاب به استاندار جدید اصفهان اضافه کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال به عنوان نماینده عالی دولت در ایفای مسئولیت اجرای سیاست های عمومی کشور که نشأت گرفته از سیاست های دولت تدبیر و امید می باشد و در اجرای صحیح کلیه وظایف محوله، ارتباط با دستگاه های اجرایی ملی و محلی و سایر دستگاه هایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروی نظامی و انتظامی، شورای اسلامی شهر و روستا و شهرداری ها و موسسات عمومی غیر دولتی موفق و موید باشید.
وی توفیق مهرعلیزاده را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستار شده است.
هیات دولت روز یکشنبه (7 آبان 1396) محسن مهر علیزاده معاون رئیس جمهور اسبق و رئیس سازمان وقت تربیت بدنی و استاندار اسبق خراسان را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.
پیش از این، ' رسول زرگرپور ' از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.
مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان و تکریم رسول زرگرپور استاندار سابق این استان ، فردا ( پنجشنبه ) با حضور وزیر کشور در اصفهان برگزار می شود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.