*** نشست خبری بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با موضوع برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و کنگره ملی شهید زینب کمایی در سالن جلسات حوزه ریاست اداره کل آموزش و پرورش استان تشکیل می شود.
شهید محمدحسین فهمیده، نوجوان بسیجی ، روز هشتم آبان ماه سال 1359 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به‌همین مناسبت، این روز با عنوان «روز نوجوان» و «روز بسیج دانش‌آموزی» نام‌گذاری شده است.
شهید زینب کمایی، دختری نوجوان و انقلابی بود که در ابتدای دهه شصت و در کوران تحرکات سازمان منافقین، به دلیل فعالیت‌های سیاسی و مذهبی‌اش بدست اعضای این گروه ترور شد.

*** آیین تکریم و معارفه مدیران مناطق شهرداری اصفهان با حضور مدیران شهری در سالن همایش کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
شهر اصفهان دارای 15 منطقه باتوجه به تقسیم بندی مناطق شهرداری اصفهان است.

*** گفت و گوی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان با موضوع کارت هوشمند ملی در برنامه زنده رادیویی یک خانه یک زندگی انجام می شود.
هم اکنون کارت هوشمند ملی برای افرادی که به سن 15 سالگی رسیده اند صادر می شود.
جمعیت بالای 15 سال استان اصفهان بالغ بر چهار میلیون نفر است.
کارت هوشمند ملی با ارائه سه کاربرد اصلی شناسایی، تصدیق هویت و امضای دیجیتال، این امکان را فراهم می‌کند تا از آن به عنوان یک ابزار چندکاره استفاده کرد.
هم اکنون 133پایگاه در استان اصفهان برای صدور کارت ملی هوشمند اقدام می کنند که از این تعداد 33 پایگاه‌ در اداره های ثبت احوال، 45 پایگاه در اداره های پست و 55 پایگاه در دفاتر پیشخوان دولت فعالیت دارد.

****
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان خبرگزاری رسمی کشور آماده دریافت، اعلام و پوشش مهمترین برنامه های خبری استان اصفهان است.
سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی و عموم مردم می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 32658353 و 32658354 به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان اطلاع دهند.
تلفکس 32658355
پست الکترونیکی به نشانی esfahan@irna.ir
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
7135 **خبرنگار: هُدا استکی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.