به گزارش خبرنگار ایرنا، این گردهمایی بین المللی سه روزه با موضوع تغذیه ورزشی به عنوان مهم ترین موضوعات تاثیر گذار بر عملکرد ورزشی و همچنین در حفظ سلامت و پیشگیری از بیماریهای مزمن در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان(مجموعه گسترش) بر پا شده است .
جدیدترین مباحث علمی در زمینه نقش تغذیه صحیح در عملکرد ورزشی، مکمل های ورزشی، آب و الکترولیتها و مدیریت وزن ورزشکار در ورزش هایی که دسته بندی وزنی دارند از جمله اصلی ترین موضوع های این کنگره است.
سخنرانانی پژوهشگران خارجی و داخلی، ارائه و نتایج آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی، پانل های پرسش و پاسخ و کارگروه های برای تبادل نظر و ارتقاء سطح عملکرد پزشکان، کارشناسان تغدیه و تربیت بدنی از دیگر بخش های این رویداد علمی ورزشی خواهد بود.
دبیر اجرایی این کنگره در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد که به غیر از متخصصان ایرانی، اساتیدی از کشورهای انگلیس، ایتالیا، کانادا، اسکاتلند و ترکیه در این همایش حضور دارند.
دکتر پویا دانشور خاطرنشان کرد: 423 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که 380 مقاله مشتمل بر 250 سخنرانی و 130 پوستر مورد پذیرش قرار گرفت.
این رخداد علمی ورزشی به همت فدراسیون پزشکی ورزشی و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان برگزار شده است.
ت / 6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.