به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا هدایتی، در نخستین روز هفته نیروی انتظامی در جمع مردم تیران در محل مسجد آقانوروز افزود: پیش از ورود مسئولان امنیتی و انتظامی به مشکلات و آسیب های اجتماعی خانواده ها، روحانیون و مسئولان فرهنگی هر منطقه باید تدبیر سنجی و برنامه ریزی کنند و در صورت عدم نتیجه مطلوب پلیس و سایر دستگاه امنیتی وارد شوند.
وی بیان کرد: بسیاری از فعالیت های فرهنگی و به موقع مسئولان و خانواده ها مانع از بروز مشکلات اجتماعی و گرفتاری در آسیب های اجتماعی می شود اما بی دقتی و نبود نوآوری و ابتکار در برنامه های فرهنگی و اجتماعی موجب بروز ناهنجاری ها می شود.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: نصب ماهواره و بهره گیری از برنامه های شبکه های ماهواره ای آب به آسیاب دشمن است و این برنامه های ماهواره ای بنیان خانواده ها را متلاشی می کند و دشمن به راحتی افکار و برنامه های خود که مغایر با ارزش های اسلام ناب است را در بین اعضای خانواده گسترش می دهد.
وی با بیان اینکه حفظ امنیت نیازمند مشارکت مردم است، تصریح کرد: برخی از مردم با بی دقتی و عدم هوشیاری نسبت به وضعیت جامعه امنیت خود و جامعه را به خطر می اندازند که ارتباط با افراد مجرم و یا همراهی با اخبار کذب نمونه ای از فرصت ها برای تخریب امنیت است.
سرهنگ هدایتی یادآورشد: پلیس خواستار آرامش، نشاط و شادمانی مردم در هر منطقه است اما نباید این شادمانی و نشاط و شادی با تخریب ارزش های اسلامی همراه و توام شود.
وی به عملکرد شش ماه نیروی انتظامی شهرستان تیران و کرون اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدر در تیران و کرون 39 درصد رشد داشته که افزایش گشت های انتظامی و فعالیت های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس منجر به این موفقیت شده است.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون افزود: در این مدت کشف سرقت 30 درصد، دستگیری افراد به مواد مخدر 22 درصد وکشف کالای قاچاق 100درصد در شهرستان تیران و کرون افزایش یافته است.
وی با اشاره به همکاری مردم و مسئولان در کاهش تصادفات نیز گفت: تصادفات در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با شش ماهه نخست سال قبل در درون شهر 30 درصد و در جاده های برون شهری 24 درصد کاهش داشته که علت اصلی بخش عمده ای از تصادفات شهرستان تیران و کرون عامل انسانی که شامل سرعت بالا، خواب آلودگی و بی توجهی در رعایت حقوق سایر رانندگان بوده است.
مهمترین آسیب اجتماعی در شهرستان تیران و کرون اعتیاد به مواد مخدر وطلاق است.
بیشترین پرونده های قضایی شهرستان تیران و کرون متعلق به پرونده تصادفات و سرقت است.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت.7131 خبرنگار: اکبر مهدی زاده انتشاردهنده: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.