به گزارش ایرنا، علی دایی شامگاه سه شنبه پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر در نشست خبری افزود: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تیم ما بهتر بازی کرد به خصوص در نیمه اول که موقعیت های گل داشتیم.
وی اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن در بازی‌های قبلی حداقل 10 تا 15 موقعیت ایجاد می‌کرد در این دیدار موقعیت چندانی نداشت.
دایی افزود :به جز 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم که گل خوردیم و البته توپ به صورت شانسی نصیب تبریزی شد، در سایر دقایق خوب بودیم.
وی اظهار کرد: خوشحالم که برای اولین بار در طول این فصل بعد از اینکه از حریف عقب افتادیم توانستیم نتیجه را مساوی کنیم و به بازی برگردیم.
وی افزود: بازیکنان ذوب آهن توپ‌های بلند را برای مهاجم خارجی خود می‌فرستادند و بازیکنان ما بازی را خیلی خوب کنترل کردندو انتظار این بازی را از این تیم نداشتم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دو بازی اخیر بدشانس بودیم و نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و باید در کار خودمان تداوم داشته باشیم.
دایی همچنین در مورد عملکرد بازیکنان تعویضی تیمش افزود: تیم ما بازیکنان خوبی دارد که از ابتدا بازی نکردند و با توجه به شرایط بازی در نیمه دوم از قلی‌زاده، رضاوند و عباس‌زاده استفاده کردم.
وی گفت: جدول رده بندی لیگ برتر دستخوش تغییر خواهد شد و استقلال دومین برد خود را کسب کرد و پرسپولیس اگر کارش در آسیا به پایان برسد با قدرت به لیگ می‌آید و ذوب‌آهن یک مدعی است.
وی افزود: همچنین سپاهان با بازی خوبی که جلوی پرسپولیس انجام داد نشان داد که می‌تواند مدعی باشد و مطئمن باشد این جدول دستخوش تغییرات می‌شود.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران عصر روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک پایان یافت.
تیم ذوب آهن با این تساوی با 11 امتیاز در رده ششم و سایپا با 12 امتیاز و یک رده بالاتر از ذوب آهن، در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.
گ/8114/خبرنگار: امیرحسین اکبری - انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.