به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌ نویی جمعه شب پس از شکست تیمش از فجر سپاسی در ضربات پنالتی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در نشست خبری افزود: این پیروزی را به فجر سپاسی شیراز تبریک می گویم، این دیدار باید با اختلاف 7 یا 8 گل به پایان می‌رسید ولی توپ‌های ما گل نشد.
وی گفت: بازیکنان من فوتبال خوبی بازی کردند، اگر فجر این بازی را در لیگ دسته یک هم انجام می‌ داد شرایط بگونه دیگری بود.
قلعه نویی با انتقاد از داوری این دیدار گفت: اگر در مورد داوری حرف بزنیم محروم می‌شوم، درست است که بازیکنان ما موقعیت‌ های گلزنی را از دست دادند ولی پنالتی که به ضرر ذوب‌آهن اعلام شد خیلی سختگیرانه بود.
وی گفت: در دقیقه 117 هم یک پنالتی ما اعلام نشد و وقتی نگاه‌ها این طور باشد بهتر است حرفی نزنیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شاید می‌خواهند چون امیر قلعه‌نویی هستم برای من قدرت نمایی کنند یا چون یک تیم اصفهانی هستیم با ما اینطور رفتار می‌شود ولی امیدوارم داور دقیقه 117 بازی را دوباره ببیند و اگر در مورد اعلام نکردن پنالتی به سود ذوب‌ آهن اشتباه کرده بود، حداقل عذرخواهی کند.
وی اظهار کرد: چرا هیچ‌ کس به اشتباهات دربی اصفهان واکنش نشان نداد، نمی‌دانم علت این اتفاقات چیست بازیکنان ذوب‌آهن در خلق موقعیت گل خیلی خوب بودند و کمترین موقعیت را به حریف دادند ولی مهدی مهدی‌پور اولین پنالتی عمر خود را خراب کرد.
قلعه نویی با بیان اینکه به داور بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان به دلیل اشتباه چند هفته بازی ندادند، گفت: آخرین قضاوت او دربی مازندران بود ولی در دربی اصفهان رسول نویدکیا باید اخراج می‌شد و گل دوم سپاهان آفساید بود اما چند روز بعد داور را تشویق کردند و بهتر است دیگر در این مورد حرف نزنم.
وی افزود: به کمیته داوران، داوران و فدراسیون فوتبال خسته نباشید می‌گویم و بخشی از شکست امروز هم به دلیل موقعیت‌سوزی‌های خودمان بود.
قلعه‌نویی به مصدومیت مهدی رجب‌زاده، غیبت دو بازیکن لبنانی و صادر نشدن مجوز بازی سوارز، گفت: با این وجود تیم خوب بازی کرد و برای من جای تعجب داشت که چرا توپ‌های ما گل نشد.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد درگیری لفظی برخی بازیکنان ذوب‌آهن با تماشاگران این تیم در پایان بازی اظهار کرد: ذوب ‌آهن تیم باشخصیتی است و سال گذشته هم به عنوان تیم اخلاق شناخته شد، تماشاگران نباید علیه بازیکنان شعار دهند و البته بازیکنان هم نباید به این موضوع واکنش نشان می‌ دادند.
به گزارش ایرنا، این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی، تیم فجرسپاسی با نتیجه 4 بر 3 پیروز این میدان شد.
در نتیجه این دیدار ، نماینده اصفهان از جام حذفی حذف شد و فجر سپاسی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. این تنها دیدار این مرحله بود که تکلیف آن در ضربات پنالتی مشخص شد.
/8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشار: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.