به گزارش ایرنا،برانکو ایوانکوویچ پنجشنبه شب پس از تساوی 2 بر 2 تیم مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری با ابراز خرسندی از حضور در این دیدار گفت: بازی خوبی از هر دو تیم ارائه شد و فضای بسیار عالی در ورزشگاه نقش جهان حاکم بود .
وی با بیان اینکه هواداران هر دو تیم 90 دقیقه پرشور تیم‌هایشان را تشویق کردند افزود: در دیدار امروز تمام نکات زیبای بازی فوتبال همچون بازی با کیفیت، تلاش، جنگندگی زیاد برای گل زدن مشاهده شد.
برانکو با بیان اینکه هدف ما پیروزی در این میدان بود اظهار کرد: پرسپولیس همیشه برای پیروزی به زمین می‌رود و امروز شانس برد هم داشتیم و می‌توانستیم بازی را با نتیجه یک بر صفر یا 2 بر یک ببریم ولی نتیجه فوتبال قابل پیش بینی نیست.
ایوانکوویچ گفت: از تیمم که پخته بازی کرد راضی هستم و بر روی هر دو گل سپاهان به خاطردو اشتباه گل خوردیم. وی افزود: دیدار خوبی در آستانه بازی با الهلال بود این عملکرد در آستانه بازی با الهلال نشان داد که می‌توانیم در آن دیدار هم با کیفیت و خوب بازی کنیم.
وی به اشتباه دروازه بان تیمش روی گل دوم سپاهان اشاره کرد و افزود: اگر اشتباه در فوتبال نباشد نتیجه همیشه صفر بر صفر خواهد بود در مجموع بازیکنان من خوب بازی کردند و می تواستند از موقعیت های خود بهتر استفاده کنند.
وی گفت: سپاهان که در 10 سال اخیر بهترین تیم ایران بوده و بازیکنان خوبی جمع کرده و مربی که با این تیم سابقه قهرمانی دارد را آورده است و به همراه پرسپولیس بیشترین ملی‌پوش را دارد و انتظار یک بازی سخت را داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: سپاهان با در اختیار داشتن آقایی، علی کریمی، انصاری، پورقاز و یزدانی پتانسیل بالایی دارد و برای یک دست شدن و اجرای تفکرات سرمربی اش به زمان نیاز دارد در آینده باز یهای بهتری از سپاهان خوایهم دید.
ایوانکوویچ در مورد شرایط استانکو پوکله‌پوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و سپاهان نیز اظهار کرد: متأسفانه صحبتی با ایشان نداشته‌ام ولی می‌دانم که به دلیل بیماری پای او را از زیر زانو قطع کردند.
وی گفت: در زمانی که سرمربی تیم ملی بودم او سرمربی سپاهان بود، استانکو از بزرگان فوتبال کرواسی است و امیدوارم مشکل او بدتر نشود با این حال او همچنان عاشق فوتبال است و با روحیه بالا به مربیان جوان مشاوره می‌دهد.
وی گفت: به سیاه‌جامگان امتیاز دادیم و در خانه خود به پیکان باختیم ولی بازی با سپاهان نشان داد کاندیدای اصلی قهرمانی و دفاع از عنوان فصل گذشته هستیم.
وی افزود: در ابتدای لیگ هستیم و 23 هفته دیگر باقی مانده است و نسبت به حریفان خود سخت‌ترین ریتم بازی‌ها را داریم، البته خوشحالم که با وجود تمام مشغله خود می‌توانیم در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم.
ی افزود: افتخار می کنیم تنها تیم در آسیا هستیم که با بازیکنان بومی به نیمه نهایی رسیدیم.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان پنجشنبه شب در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، در حضور حدود 40 هزار تماشاگر ورزشگاه نقش جهان اصفهان از پرسپولیس رده دومی میزبانی کرد که این بازی زیبا با تساوی 2 بر 2 پایان یافت و پرسپولیس با 14 امتیاز در رتبه دوم باقی ماند و سپاهان هفت امتیازی شد.
*ترکیب سپاهان:
لی اولیویرا، حسن جعفری، ساسان انصاری، عزت اله پورقاز(رودریگز)، شاهین ثاقبی، سعید آقایی، مهرداد محمدی(رضا میرزایی)، مروان حسین، رافائل اسچولر و سیاوش یزدانی
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی(شایان مصلح)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان(بشار رسن)، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپور(کمال کامیابی نیا).
8114/ 2093 ** خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.