مهدی احمدی ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ابتدا تصور می شد که ملوان در گروه چهار این رقابت ها بازی های سختی را در پیش رو نداشته باشد، اما بازی های شب نخست نشان داد که همه تیم ها با قدرت و با برنامه وارد این رقابت ها شده اند.
وی اضافه کرد: تیم امید ملوان بندرگز در گروه چهارم این رقابت ها میزبان تیم های شهید نژادیان آبادان ، وحدت چمران ماهشهر ، تیران اصفهان و موج گناوه است.
به گفته وی؛ تیم ملوان در دیدار نخست توانست در یک بازی سخت نماینده اصفهان را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد.
وی در خصوص بازی دوم در برابر موج گناوه نیز گفت: امیدهای موج گناوه بازیکنان باتجربه ای هستند و یک بازی سخت را پیش رو داریم و امیدوارم با حمایت تماشاگران این بازی را نیز شنبه شب با پیروزی پشت سر بگذاریم.
به گزارش ایرنا در بازی های شب اول (جمعه شب) همچنین تیم امید شهید جهان نژادیان آبادان موفق شد با نتیجه 4 بر 2 وحدت چمران ماهشهر را شکست دهد.
براساس قرعه کشی رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی کشور در رده سنی پایه، 27 تیم در 5 گروه قرار گرفتند که ملوان بندرگز میزبانی گروه چهارم این رقابت‌ها است.
در دومین روز این رقابت‌ها (شنبه شب )تیم وحدت چمران ماهشهر با تیم تیران اصفهان دیدار می‌کند.
این مسابقات به مدت یک هفته در زمین ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) بندرگز برگزار می‌شود.
درپایان مرحله گروهی این رقابت‌ها از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد، مسابقات مرحله دوم در2 گروه 5 تیمی به صورت دو مرحله‌ای برگزار می شود.
بازیکنان برتر این رقابت‌ها با نظر کارشناس کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال به اردوهای آمادگی تیم ملی دعوت می‌شوند.
بندرگز در 42 کیلومتری غرب گرگان واقع است.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.