به گزارش ایرنا، محمد الماسی روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یک هزار و 300 نفر از این دانشجویان در دوره کارشناسی پذیرفته شده اند.
وی با بیان اینکه 970 دانشجو در دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه نیز قبول شدند، افزود: 130 دانشجو هم در دوره دکترای این دانشگاه پذیرفته و ثبت نام شدند.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام اینترنتی دانشجویان کارشناسی به منزله ثبت نام قطعی تلقی شده اما تمام دانشجویان موظف هستند براساس برنامه اعلام شده در پرتال ثبت نام، در فرصت زمانی اول تا بیست و سوم مهر اصل مدارک را به اداره کل آموزش دانشگاه تحویل دهند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان همچنین با اشاره به اینکه کلاس های درس از بیست و پنجم ماه جاری در این دانشگاه شروع شده است، گفت: کلاس های دانشجویان تازه ورود نیز از اول مهرماه در این دانشگاه آغاز خواهد شد.
رئیس دانشگاه کاشان نیز سیاست اصلی این دانشگاه را برنامه محوری، کیفیت بخشی به تحقیق، آموزش، پژوهش و پرورش مدیران کارآمد برای کشور بیان کرد و گفت: برای نخستین بار در کشور برنامه مدون در این دانشگاه تدوین شده که بخش مهمی از آن انجام و تحقق یافته است.
عباس زراعت با تاکید بر توجه به برنامه های بین المللی با بهره گیری از توانمندی های منطقه، اظهار کرد: باید سعی شود با استفاده از فناوری های نو و روز در راستای بین المللی شدن دانشگاه گام برداشت.
وی کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای اختصاصی را از برنامه های دانشگاه کاشان بیان کرد و گفت: دانشگاه زمانی رشد می کند که وابستگی مالی خود به دولت را قطع کند و به عنوان یک مرکز علمی توانمند، محصول دانش بنیان تولید کند.
حدود هفت هزارو 500 دانشجوی دختر و پسر در 154 رشته گرایش در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول در دانشگاه کاشان به تحصیل اشتغال دارند.
6136 / 6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.