**آیین اختتامیه پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی پنجشنبه شب در محل میدان تاریخی نقش جهان اصفهان برگزار شد و حاشیه ها و جلوه هایی به یاد ماندنی داشت.

**محمود حجتی، وزیرجهاد کشاورزی گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی سیاست دولت دوازدهم در بخش کشاورزی حمایت از تولیدات گلخانه ای و صرفه جویی در مصرف آب است .

**عبدالعلی علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: هنر به همراه حماسه باعث سازندگی می شود و بدون حماسه به سمت ابتذال و دنیا طلبی پیش خواهد رفت.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان، گفت: روضه خوانی امام حسین (ع) عبادت است و دانستن درس عاشورا، لازمه روضه خوانی و اشک ریختن برای سالار شهیدان است .

**سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، پلیس در کنار آموزش و پرورش استان تدابیری برای تامین امنیت دانش آموزان اندیشیده است.

**دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه کاشان در زمره برترین دانشگاه های یک درصد برتر دنیا در حوزه مهندسی مواد قرار گرفتند.

** جشنواره ملی ' تولیدات رسانه ای 120ثانیه ای' با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بخش های دیداری و شنیداری و جانبی با محوریت استان اصفهان برگزار می شود.

**پانزدهمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی (ع) با شعار 'هیات حسینی، منادیان گفتمان انقلابی و تفکر اسلامی' روز چهارشنبه در اصفهان آغاز شد.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: باید از ورود خرافات به مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) جلوگیری شود، فلسفه قیلم امام حسین (ع) صرف اشک ریختن نیست بلکه ایستادگی در برابر ظالم و ستمگران است.

**آیت الله حسین مظاهری، از مراجع تقلید، در پیامی به پانزدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، نسبت به حفظ اتحاد و وحدت کلمه در جریان عزاداری‌ ها به ویژه در منابر و مداحی ها تاکید کرد.

گ/6994 / 2093 ** خبرنگار: آرزو فلاح ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.