** رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح شنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله حاج حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند.

**داوران بخش بین‌ الملل و همچنین داوران جایزه سیفژ سی ‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

**حجت الله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تخریب فضای سبز شهری به بهانه تغییر کاربری، اقدامی نادرست و مضر است.

** کار مرمت بخش هایی از بناهای تاریخی کلیسای حضرت مریم و مسجد جامع اصفهان آغاز شد.

**نسخه الکترونیک کتاب 'درآمدی بر گردشگری خلاق شهر اصفهان' از سوی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و شهرداری اصفهان منتشر شد.

**سرتیپ پاسدار مهدی کلیشادی فرمانده قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر بسیج گفت: برخلاف تلاش های دشمنان برای فراموشی فلسطین، برگزاری راهپیمایی روز قدس مانع فراموشی مساله فلسطین و اولین قبله مسلمانان شده است.

** حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات گفت: افرادی که اقدام به دو قطبی سازی کشور می کنند، در حق شهدا، مسیر انقلاب اسلامی و راه امام(ره) بزرگترین خیانت را بعمل می آورند.

**آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: شلیک موشک به مقر داعش توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کاری بسیار بزرگ و عزتمندانه بود که نشان از اقتدار ایران اسلامی دارد.

** پوستر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، مسئولان خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران استان اصفهان رونمایی شد.

** رئیس جمهوری، پنجشنبه شب با حضور در یکی از بیمارستان های تهران از آیت الله العظمی حاج شیخ حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کرد.


گ/6994 /6027*خبرنگار: آرزو فلاح * انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی : https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.