به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین امیر شفیعی در خطبه های نماز جمعه نایین با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم و دهه ولایت گفت: غدیر یک حادثه بزرگ و تاریخی در اسلام است که باید گرامی داشته شود.
وی بعثت پیامبر(ص)، عید غدیر، عاشورا و مهدویت را چهار حادثه مهم در اسلام برشمرد و بیان کرد: هر کدام از این چهار حادثه مکمل یکدیگر است که هر کدام اگر نباشد، حادثه قبلی ناتمام است.
شفیعی با اشاره به بزرگ شمردن مناسبت عید غدیر در ایران افزود: ما افتخار می کنیم که چنین مناسبت هایی را داریم که در وجود مردم ما نهادینه شده است.
امام جمعه موقت نایین دربخش دیگری از خطبه نماز جمعه با اشاره به سکوت رهبران کشورهای اسلامی در قبال کشتار مردم میانمار اظهار کرد: رهبران کشورهای اسلامی و خادمان حرمین شریفین نیز ساکت هستند و باید از خواب غفلت بیدار شوند.
وی ادامه داد: این سکوت نشان می دهد که تمامی این عوامل با استکبار و بیگانگان هم مسیر هستند تا نسل کشی مسلمانان را ادامه دهند.
شفیعی با بیان اینکه جنایت هولناک ارتش و افراطیون بودایی میانمار در کشتار مسلمانان این کشور محکوم است ، گفت: در جنایت قتل و عام مسلمانان میانمار براساس آخرین آمار یکصد هزار نفر کشته شده اند ولی هیچکدام از نهادهای حقوق بشری فریادی برنیاوردند.
وی گفت: مجامع بین المللی در مقابل این عمل میانمار هیچ اعتراضی از خود نشان نداده اند و این عکس العمل تعجب برانگیز است.
ت 7136 خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.