شرکت کنندگان در این آیین که از میدان آزادگان تا مصلی نماز جمعه گناباد برگزار شد، با سردادن شعارهای آن که همیشه یار مظلومان است جمهوری اسلامی ایران است، جنایت منطقه زیر سر آمریکا است، کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکا است، جنایتهای استکبار جهانی و عوامل آن را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای مثلت شوم پلید ابلیس آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، بیت المقدس عرصه جهاد است پیروزی اش بسته به اتحاد است، نام امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است، رهبری ملت ما الهی است0 راه بدون رهبری گمراهی است ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر تبعیت از رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.
امام جمعه موقت در اجتماع راهپیمایان گفت: استکبار ستیزی و حمایت از ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و ایستادگی برابر ددمنشی استکبار جهانی مهمترین وظیفه دینی و انقلابی و پیام بزرگ نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام اسلامی با اشاره به فرمایشات امام خمینی( ره) و رهبر معظم انقلاب گفت: رژیم غاصب صهیونیستی تنها به اشغال فلسطین اکتفا نمی کند بلکه فلسطین نقطه آغاز تجاوز گری هایش است و ایجاد کشور بزرگ اسرائیل از نیل تا فرات جزو اهداف و برنامه های بلند مدت این رژیم غاصب قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه یکی از روشن فکر نماها به تازگی در فضای مجازی مساله حمایت از مردم مظلوم فلسطین را زیر سئوال برده است، گفت: حمایت از مردم این کشور و محکومیت جنایتهای مستکبران و رژیم اشغالگر قدس جزو ماهیت اصلی نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.
وی اظهار کرد: گروهک تکفیری داعش بعد از اقدامات تروریستی اخیر درتهران با جواب قاطع سپاه پاسداران مواجه شد و جواب بمب گذاری و فشنگ را با موشک دریافت کردند.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.