الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** مرگ 9 دانش آموز هرمزگانی در حادثه واژگونی اتوبوس، در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان قرار داشت. حادثه واژگونی دانش آموزان دختر اهل استان هرمزگان در حوالی قلعه بیابان بخش رستاق داراب فارس 9 کشته و 34 مصدوم به دنبال داشت. این حادثه ساعت 3:59 صبح جمعه 10 شهریورماه جاری به مرکز تماس 115 اورژانس اعلام شد. اتوبوس واژگون شده حامل دانش آموزان هرمزگانی عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی بود که با هدف شرکت در اردوی ملی فرزانگان راهی شیراز شده بود.
*** موکول شدن تشییع پیکر شهید حججی به زمانی دیگر نیز از اخبار مورد توجه بود. روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه خود اعلام کرده است با توجه به تعویق افتادن انتقال پیکر مطهر شهید حججی به تهران، مراسم تشییع این شهید، شنبه 11 شهریور منتفی است و به محض انتقال پیکر آن شهید تاریخ و زمان تشییع اعلام خواهد شد.
*** اعمال کاهش نرخ سود سپرده به 15 درصد از روز شنبه 11 شهریور نیز از اخبار سراسری مورد توجه بود. رئیس بانک مرکزی تاکید کرده است که از شنبه 11 شهریور هیچ نرخ سود سپرده بالای 15 درصد در بانکها را نخواهیم داشت و باید این نرخ را ادامه داده تا به نرخ تورم برسیم.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** کشف توله شیر در اصفهان از اخبار محلی مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. یک قلاده توله شیر ماده که در باغی در اطراف شهر اصفهان نگهداری می شد ، کشف و ضبط شد. این توله شیر سه ماهه در باغی در حاشیه اصفهان نگاهداری می شد که این محل توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان شناسایی شد.
*** شکست تیم ذوب آهن در برابر پیکان نیز از اخبار مورد توجه بود. تیم فوتبال پیکان عصر جمعه در دیداری دوستانه برابر ذوب آهن قرار گرفت و در پایان موفق به شکست میزبان خود شد. این دیدار با نتیجه سه بر یک خاتمه یافت.
گ/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.