به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهید مدافع حرم محسن حجتی، در اصفهان افزود: همدلی و یکپارچگی و کار تلاش بیشتر است که جامعه به سمت بهره وری بیشتر سوق می دهد و شرایط کار و اشتغال را مهیا می کند.
وی ادامه داد: ایجاد فضای مناسب و افزایش کار و تلاش می تواند ما را از شرایط فعلی به شرایط بهتری می دهد، ایجاد این فضای مناسب بر عهده همه ماست.
شریعتمداری با اشاره به خدمات دولت یازدهم در عرصه های گوناگون اظهار کرد: دولت نخست حسن روحانی در زمینه های مختلف از جمله حوزه بهداشت و درمان در همه جای کشورمان به توفیقات زیادی دست یافت و به عنوان نمونه در استان سیستان و بلوچستان 170 هزار متر مربع در فضای بهداشتی و درمانی به مجموعه فضاهای درمانی استان افزوده شد این نمونه کارها در اکثر نقاط کشور مشاهده می‌شود.
شریعتمداری با تجلیل از شهیدان دولت نیز یادآورشد: شهیدان رجایی و باهنر نظم و انضباط را سرلوحه کار خود قرار داده بودند و عملکرد آنها الگوی مناسبی برای مدیریت اسلامی به شمار می‌رود
وزیر صنعت معدن تجارت با اشاره به ویژگیهای این دو شهید به عنوان الگویی برای مدیران کنونی، عنوان کرد: ساده زیستی و توجه به قول‌هایی که مرد می دهیم باید همواره به بهترین شکل وجود داشته باشد.
در این مراسم رسول زرگرپور استاندار اصفهان حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به عنوا متولی اصلی برگزاری این برنامه، خانواده شهید محسن حججی شهید مدافع حرم و جمعی از مردم حضور داشتند.
در این مراسم همچنین از جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی اصفهان تجلیل شد.
شریعتمداری عصر سه شنبه در سفر به اصفهان به کارخانه ذوب آهن عزیمت و از این مجموعه صنعتی دیدن کرد.
ت / 6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.