به گزارش ایرنا، ' زلاتکو کرانچار ' عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل سایپای کرج افزود: تیم فوتبال سپاهان برای تقویت خود در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خوب داخلی و خارجی جذب کرده است.
وی گفت: برای دیدار فردا مقابل سایپای کرج ' لی ‌اولی ویرا' ، ' میلاد سرلک ' و ' غلامی ' در تیم ما مصدوم هستند که امیدوارم با تلاش کادر پزشکی به بازی فردا برسند.
کرانچار افزود: سعی مااین است که تیم سپاهان در فصل جدید لیگ برتر با ارائه بازی زیبا و خوب در بین مدعیان کسب عنوان قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بااشاره به اضافه شدن بازیکنان خارجی جدید این تیم افزود: رافائل بازیکن جدید برزیلی سپاهان از پنج روز قبل در تمرینات تیم ما شرکت کرد و ' مروان حسین ' هم با اتمام لیگ عراق تا 2 هفته دیگر به ما ملحق می شود.
سرمربی سپاهان از ' علی دایی ' و تیم‌ های او در لیگ برتر به نیکی یاد کرد و گفت: دایی در سایپا تغییرات مهمی را ایجاد کرده است و درصدد است تیم ما را غافل گیر کند.
وی با بیان اینکه علی دایی برای کسب پیروزی، شگرد و تاکتیک خاص خود را مد نظر دارد، افزود: بازیکنان ما باید از این اقدام جلوگیری کنند و به حریف اجازه خودنمایی ندهند.
وی اظهار کرد: بازیکنان سپاهان از لحاظ روحی شرایط خوبی دارند و در تلاش هستند لیگ را با پیروزی آغاز کنند.
سرمربی تیم سپاهان با اشاره به تغییرات در ترکیب تیم خود گفت: باید از بازی مقابل ذوب آهن درس گرفته باشیم.
وی افزود: تمرینات منظمی را برگزار کرده ایم ولی باید با تمرکز بازی کنیم و از اشتباهات حریف نهایت استفاده را ببریم.
کرانچار با بیان اینکه مقابل سایپا، ساسان انصاری بازیکن جدید را هم در اختیار نخواهیم داشت گفت: معاون حقوقی باشگاه تلاش می‌کند که محرومیت او کمتر شود ولی امیدواریم از هفته آینده انصاری هم برای ما بازی کند.
وی ابراز امیداوری کرد با جذب بازیکنان جدید و تغییرات صورت گرفته تیم سپاهان در لیگ امسال خوب ظاهر شود.
تیم فوتبال سپاهان در هفته نخست لیگ برتر باشگاه های ایران روز جمعه هفته جاری از ساعت 20 و 30 در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم سایپای کرج است.
تیم سپاهان اصفهان در فصل گذشته با 45 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت.
گ/8114/ 2093 * خبرنگار: امیرحسین اکبری ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.