به گزارش ایرنا، ' سعید آذری ' عصر شنبه در مراسم معارفه ' امیر قلعه نویی ' به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: با درایت هیات مدیره باشگاه، اصلح ترین فرد برای سکان هدایت تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
وی افزود: قلعه نویی در فوتبال و عرصه ورزش کشور، شناخته شده است و امیدواریم با درایت این مربی فوتبال بلد که از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و در بین مربیان فوتبال کشور دارای افتخارات بی نظیری می باشد، بتوانیم با قهرمانی تیم ذوب آهن در لیگ برتر، مجموعه افتخارات این باشگاه را تکمیل کنیم.
آذری با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن اصفهان در رشته های مختلف ورزشی از افتخارات زیادی برخوردار است، افزود: باتوجه به اهمیت و حساسیت رشته فوتبال در بین مردم، امید است با درایت امیر قلعه نویی و تلاش بازیکنان تیم بعنوان سربازان خط مقدم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر فوتبال، افتخار دیگری را به افتخارات این باشگاه اضافه کنیم.
مراسم معارفه امیر قلعه نویی بعنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان عصر شنبه با حضور مدیرعامل شرکت ذوب آهن، شاهرخ شهنازی رئیس هیات مدیره این باشگاه و جمعی از پیشکسوتان و بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خانه وزنه برداری اصفهان برگزار شد.
امیر قلعه نویی 20 خرداد امسال با نظر مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، به مدت یک فصل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه در فصل هفدهم لیگ برتر برگزیده شد.
قلعه نویی در فصل گذشته بعنوان سرمربی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را برعهده داشت.
ذوب آهن در فصل گذشته با هدایت مجتبی حسینی با کسب 46 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور قرارگرفت.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.