به گزارش ایرنا، روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان روز چهارشنبه اعلام کرد: نیره قهرمان با ایده شخصی‌ سازی نرم ‌افزارهای آموزش مجازی بر اساس حالات پلک ‌زدن، جواد جوادی با ایده تغییر اتوماتیک چراغ نور بالای خودرو به وسیله مادون قرمز، سمیرا صالحیان با ایده آموزش مهارت‌ها بصورت نکته و ترفند، مهناز سادات عظیمی با ایده فروشگاه محله در منزل و محمد تقی حاجی علی با ایده پارک توریستی، به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم ایده شو خوانسار را کسب کردند.
به نفرات اول تا سوم این رویداد جایزه نقدی همراه با لوح یادبود و کتاب‌های مفید برای راه‌اندازی یک کسب و کار اهدا شد.
در رویداد ایده شو خوانسار، 12 ایده برگزیده در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند و مورد داوری قرار گرفتند و در نهایت، پنج ایده به عنوان ایده‌های برگزیده این ایده‌شو معرفی شدند.
بیست و نهمین ایده‌شو با موضوع کسب و کار آینده در دانشگاه پیام نور شهرستان خوانسار و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.
ایده‌شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان در مدت سه دقیقه، ایده خود را به حاضران معرفی می‌کنند.
در رویداد ایده شو، ایده پردازان در سه دقیقه طرح خود را در حضور جمع بیان می کنند و پس از داوری از لحاظ عامه پسند بودن برای حُضار و قانع کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی برای راه اندازی کسب وکار، به سه ایده برتر جوایزی اهدا می شود.
از 2 سال گذشته تاکنون، رویدادهای ایده شو در زمینه های مختلف مانند هنر و صنایع خلاق، مهندسی برق، فناوری اطلاعات، سلامت، بازی های رایانه ای، کسب و کار اجتماعی، تجهیزات پزشکی، شیمی و کشاورزی در استان اصفهان برگزار شده است.
شهرستان خوانسار با 33 هزار تَن جمعیت در 160 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت/3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.