به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حجت الله غلامی روز یکشنبه در نشست بررسی مشکلات ندامتگاه کاشان افزود: این پروژه تا چند ماه آینده تحویل موقت خواهد شد.
وی گفت: مطالبات پیمانکاران این پروژه با تخصیص 75 میلیارد ریال در قالب اسناد خزانه اسلامی از بودجه سال 95 پرداخت می شود.
غلامی افزود:با تخصیص 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، آب و برق این پروژه نیز تامین خواهد شد.
وی گفت: می کوشیم با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جاده دسترسی به این پروژه احداث و سایر نواقص هم با پیگیری بیشتر برطرف شود.
نشست بررسی مشکلات ندامتگاه کاشان با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار ویژه کاشان و مدیران و مسئولان مرتبط در محل این پروژه برگزار شد.
عملیات احداث ندامتگاه کاشان از سال 88 آن آغاز شد و در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
این ندامتگاه هم اینک با مشکلات تامین آب، برق، گاز، مخابرات و مسائل تاسیساتی روبه رو است.
استاندار اصفهان هفته گذشته در جلسه بررسی مشکلات این پروژه گفت: زندان جدید کاشان بعنوان یکی از پروژه های مورد نیاز باید هرچه سریعتر و حداکثر تا پایان سال به بهره برداری برسد.
رسول زرگرپور با اشاره به اینکه استقرار زندان کنونی کاشان در مرکز این شهر، مشکلاتی را ایجاد کرده است، گفت: باید تلاش شود تا پروژه زندان جدید کاشان تکمیل شود و تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
زرگرپور، تامین آب، گاز، برق و مخابرات را از نیازهای زیرساختی این پروژه اعلام کرد و از دستگاه های مربوطه خواست در تامین این نیازها همکاری لازم را با مسئولان اجرایی پروژه داشته باشند و با حداقل هزینه این نیازها تامین شود.
زرگرپور از سازمان برنامه و بودجه استان نیز خواست اعتبارات لازم برای تکمیل این طرح را پیش بینی کند.
ندامتگاه های جدید براساس سرانه استاندارد حداقل 12 متر و 50 سانتیمتر شامل خوابگاه، فضاهای فرهنگی، ورزشی، آموزشی و اشتغال ساخته می شود و محکومان بلافاصله در کارگاه های اشتغال مشغول به کار می شوند و به فعالیت های فرهنگی، ورزشی و قرآنی می پردازند.
ت 7150 /6027
خبرنگار: علی نعمانی* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.