عباسعلی بیدار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروگاه فردوسی با 40 و نیروگاه طوس با 12 میلیون مترمکعب به ترتیب بیشترین و کمترین میزان مصرف گاز بخش نیروگاهی را در این مدت داشته اند.
وی ادامه داد: نیروگاه تولید برق نیشابور نیز 30 میلیون و 500 هزار مترمکعب گاز، نیروگاه شریعتی 19 میلیون و 160 هزار و نیروگاه مشهد 15 میلیون و 300 هزار مترمکعب گاز سوزاندند.
مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ظرف روزهای دهم تا هفدهم تیر جاری 117 میلیون مترمکعب گاز ئر نیروگاههای تولید برق استان مصرف شد. پارسال در همین مدت میزان مصرف 137 میلیون و 600 هزار مترمکعب بود.
وی افزود: علت کاهش مصرف امسال بازسازی تجهیزات یکی از نیروگاهها است. در غیر این صورت با توجه به موج گرما مصرف گاز در نیروگاههی خراسان رضوی از میزان مصرف پارسال فراتر می رفت.
بیدار ادامه داد: گازرسانی پایدار به بخش نیروگاهی جزو اصلی‌ترین برنامه‌های این شرکت محسوب می شود لذا با تدابیر پیش بینی شده هیچگونه محدودیتی در زمینه تامین گاز این بخش طی تابستان امسال وجود ندارد.
نیروگاههای توس، فردوسی، شریعتی، نیشابور و مشهد تولید برق خراسان رضوی را بر عهده دارند.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.