با دستور استاندار گیلان معاون هماهنگی امور عمرانی ، فرماندار رشت و جمعی از مدیران استان از منازل حادثه دیده محله کسبخ رشت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت شعبانپور در این بازدید به خبرنگاران گفت: استاندار گیلان دستور داد در اسرع وقت، علل این حادثه و میزان خسارت مالی که بر اساس بر آوردهای اولیه موجب صدمه به بیش از 20 خانه شده است؛ بررسی دقیق  و گزارش  و کمک‌های لازم به حادثه دیدگان انجام شود.

وی افزود : در این خصوص امروز کارگروهی در فرمانداری رشت تشکیل شد تا راهکارهای کمک و میزان خسارت مشخص شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه کارگروه مذکور علت اصلی حادثه را فردا اعلام خواهد کرد ، افزود: همچنین به دستور دکتر نجفی اداره کل مدیریت بحران استانداری موظف شده است اقدامات متناسب را برای کمک دولت به آسیب دید گان پیگیری کند.

حجت شعبانپور گفت :البته این منازل مسکونی باید توسط شهرداری رشت بیمه شده باشد و از این طریق نیز می‌توان کمکهای لازم را انجام داد .

وی افزود : جهت رفع مشکلات مردم محله کسبخ نیروهای گاز ،آب و برق در محل مستقر شدند و اگر موج انفجار گاز موجب خسارت خانه‌های اطراف این محله نیز شده باشد در پرداخت خسارت لحاظ خواهد شد.

معاون‌استاندار خاطرنشان کرد : گروه‌های‌امدادگر و دستگاه‌های‌اجرایی مرتبط  نیز از دقایق اولیه حادثه در محل حضور یافتند و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

5

4

3

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.