به گزارش ایرنا، حسین مخلصی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: 843 ماموریت فوریت‌ های پزشکی شامل 548 ماموریت شهری و 275 جاده‌ ای در سه ماه آغازین سال جاری و در سطح شهرستان انجام شد که در مجموع این ماموریت‌ ها، 685 نفر پس از دریافت خدمات درمانی فوریت ‌های پزشکی به بیمارستان منتقل و 409 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
وی گفت: از مجموع ماموریت‌ های انجام شده در فصل بهار، 293 مورد تصادفی شامل 133 شهری و 160 جاده‌ ای و 530 مورد غیر تصادفی شامل 415 شهری و 115 جاده ‌ای بودند.
مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان نطنز تصریح کرد: بیشترین موارد ماموریت‌ های غیر تصادفی در این مدت با 95 مورد مربوط به بیماران قلبی، 47 مورد تنفسی، 29 مورد مسمومیت، 29 مورد سقوط و 27 مورد مصدومان ناشی از حوادث کار بوده است.
وی به وقوع 6 حادثه ویژه اورژانسی در شهرستان نطنز اشاره کرد و گفت: شهرستان نطنز در شمال استان اصفهان و 140 کیلومتری مرکز این استان قرار داشته و دارای جاذبه های گردشگری، زیارتی و محل گذر آزاد راه کاشان - نطنز - اصفهان هم چنین ترانزیت تهران به جنوب و راه آهن تهران به جنوب و تهران به اصفهان است و حدود 300 کیلومتر حوادث جاده ای را پوشش می‌ دهد.
مخلصی با بیان این که این شهرستان 54 شهر و روستا و جمعیتی بالغ بر 42 هزار نفر را در خود جای داده است، خاطر نشان کرد: فوریت‌ های پزشکی شهرستان نطنز با برخورداری از چهار پایگاه شهری و جاده‌ ای، چهار آمبولانس فعال و 2 آمبولانس جایگزین و تعداد 30 نفر پرسنل به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات به بیماران و مصدومان اورژانسی است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.