' مرتضی محمدی ' روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ساختمان اورژانس جدید بیمارستان امین اصفهان تکمیل و بخشی از تجهیزات نیز در آن نصب شده است.
وی افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بویژه رئیس این دانشگاه پیگیر امور مربوط به راه اندازی اورژانس بیمارستان امین این شهر هستند و امیدواریم با تامین تجهیزات باقی مانده و نیروی انسانی، این مرکز خدمات درمانی هرچه سریع تر راه اندازی شود.
مدیر بیمارستان امین اصفهان با اشاره به اینکه این بیمارستان ارائه خدمات درمانی به ساکنان شمال اصفهان را برعهده دارد، تصریح کرد: بیمارستان امین اصفهان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم این منطقه به اورژانس جدید نیاز دارد و امیدواریم این مرکز هرچه سریع تر به بهره برداری برسد.
خاطرنشان می شود، ' علیرضا یوسفی ' معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هشتم خرداد امسال در مراسم تجلیل از خیران و اعضای انجمن خیریه بهداشتی درمانی کوثر ولایت در سالن اجتماعات بیمارستان امین اصفهان، از افتتاح و بهره برداری مرکز جدید اورژانس این بیمارستان در روز عید سعید فطر خبر داده بود.
اورژانس جدید بیمارستان امین اصفهان در زمینی به مساحت بیش از چهار هزار مترمربع از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و با کمک خیران ساخته شده است.
براساس اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حدود 40 درصد اعزام های اورژانسی و ارائه خدمات فوریت های پزشکی شهر اصفهان توسط بیمارستان امین انجام می شود.
بیمارستان امین اصفهان که در شمال اصفهان و در ویرانه های قصر سنبلستان مربوط به دوران ساسانی احداث شده بود، در سال 1312 هجری شمسی شروع به کار کرد.
در پی راه اندازی بیمارستان الزهرا (س) اصفهان کارکنان و تجهیزات این بیمارستان در سال 1371 به بیمارستان الزهرا (س) انتقال یافت و بیمارستان امین بصورت نیمه تعطیل درآمد.
بیمارستان امین اصفهان از سال 1382 با همت و کمک خیران و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان احیا شد و فعالیت درمانی خود را بار دیگر از سرگرفت.
3011 / 2093 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.