به گزارش ایرنا، ' رسول زرگرپور ' عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان در سالن همایش های کوثر این شهر ، افزود: تشکیل دبیرخانه دائمی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، این استان را به قطب تولید فیلم های کودکان و نوجوانان کشور تبدیل خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با این درخواست، اصفهان قطب تولید فیلم های کودکان و نوجوانان کشور شود.
استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت های هنری و سینمایی اصفهان افزود: این ظرفیت های فرهنگی و هنری می تواند زمینه این امر را فراهم سازد.
وی با اشاره به سابقه 10 هزار ساله اصفهان و انتخاب پایتخت ایران اسلامی در چهار دوره تاریخی، اظهارکرد: بناهای زیبا و هنرمندانه، این پایتخت تاریخی و فرهنگی را پر عظمت کرده است.
زرگرپور افزود: اگر روزی اصفهان باعنوان نصف جهان شناخته می شد، امروز این شهر با حضور فیلم های کودکان و نوجوانان از سراسر جهان و ترنم شادی کودکان و نوجوانان به همه جهان تبدیل شده است.
وی با اشاره به برگزاری مجدد جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان پس از گذشت چندسال، بازگشت عزتمندانه این جشنواره را زادگاه و وطن اصلی خود یعنی اصفهان و برگزاری موفق سی امین دوره این جشنواره در این شهر را به مردم و مسئولان اصفهان تبریک گفت.
استاندار اصفهان ابراز امیدواری کرد: برای سالهای آینده بگونه ای برنامه ریزی شود تا کودکان از دورترین نقاط اصفهان، امکان حضور در این جشنواره و استفاده از برنامه های آن را داشته باشند.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در 2 بخش کودک و نوجوان به نمایش در آمد.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.