به گزارش ایرنا، ' علیرضا رضاداد ' عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان در سالن همایش های کوثر این شهر افزود: این جشنواره در چند بخش با دوره های قبل متفاوت بود‌.
وی ادامه داد: برخی از این تفاوت ها به قوانین و مقررات جشنواره، نحوه اجرای نمایش ها، داوری ها، کارگاهها، فیلمنامه ها و انیمیشن و همچنین یادواره ها بود.
دبیر سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان افزود: البته تفاوت مهم آن شور و نشاط بود که در این شهر ایجاد شد و مردم از برنامه های این جشنواره استقبال بی نظیری داشتند.
وی گفت: یکی از تجربه های مهم این جشنواره، همکاری خوب بنیاد سینمایی فارابی، ستاد جشنواره، شهرداری اصفهان و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
رضاداد با بیان اینکه این همکاری سرمایه ای بزرگ برای جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان است، اضافه کرد: هیچ خللی نمی تواند مانع این همکاری و تغییر سرنوشت این جشنواره شود.
وی خاطر نشان کرد: تغییر رویکرد از برنامه های میدانی به سالن های سینما، یکی دیگر از تجربه های سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بود.
وی افزود: حضور پررنگ مردم در سالن های محل اکران فیلم های این جشنواره از 10 صبح تا 2 بامداد نشان داد که این تغییر رویکرد درست بوده است و باید بیش از پیش علاقه مردم را به سینما جدی گرفت.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، جمعه گذشته با پخش آثار سینمایی در اصفهان آغاز به کار کرد.
این جشنواره تا 15 تیر سالجاری در کلانشهر اصفهان ادامه داشت و در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در 2 بخش کودکان و نوجوانان به نمایش در آمد.
/ 7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.