الف: اخبار ملی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** عیادت رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله مظاهری از مهمترین اخبار سراسری مورد توجه شبکه های اجتماعی اصفهان بود. رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح شنبه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله حاج حسین مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان عیادت کردند.حضرت آیت الله خامنه ای در این عیادت، در جریان روند درمان آیت الله مظاهری قرار گرفتند و برای سلامت و بهبود ایشان دعا کردند. همچنین رئیس جمهوری، رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون اول رئیس جمهوری و دیگر مقامات ارشد کشور نیز از آیت الله مظاهری عیادت کردند.
*** توهین به رئیس جمهوری در مراسم راهپیمایی روز قدس و واکنش ها نسبت به آن نیز در صدر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار داشت.در راهپیمایی روز جهانی قدس، عده ای اندک در مسیر راهپیمایی در تهران به رئیس جمهوری اهانت کردند که این اتفاق مورد انتقاد بسیاری از مسئولان، گروه های سیاسی و مردم قرار گرفت. وزیر کشور نیز از معاون امنیتی و انتظامی خود خواست که با هماهنگی وزیر اطلاعات و نیروی انتظامی حواشی غیرقانونی راهپیمایی روز قدس را پیگیری کند و طبق قانون خاطیان به مراجع قضایی معرفی شوند. معاون امور مجلس رییس جمهوری در این زمینه گفت: اهانتی که به رییس جمهوری منتخب مردم انجام شد خیانت به کشور بود که امیدواریم‌ مراجع و مقامات مسوول هرچه سریعتر نسبت به برخورد قاطع و قانونی با عوامل و فریب خورده های این رفتار زشت و ناپسند اقدام کنند و گزارش آن را به اطلاع مردم عزیز و ‌شریف ایران برسانند.
*** 30 روزه بودن ماه رمضان امسال نیز از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های اجتماعی بود. به گفته برخی منابع خبری، نظر بیشتر کارشناسان این است که هلال ماه شوال در غروب شنبه قابل رویت نیست و ماه رمضان 30 روزه خواهد بود.

ب: اخبار محلی در فضای مجازی استان اصفهان:
*** اظهارات امام جمعه موقت اصفهان در باره توهین به رئیس جمهوری نیز از جمله اخبار مورد توجه بود. به گفته برخی منابع خبری، حجت الاسلام محمد تقی رهبر در باره توهین به رئیس جمهوری که در راهپیمایی روز جهانی قدس صورت گرفت، گفته است: دشمنان ما از این اتفاقات و شعارها سوء استفاده می کنند. آنهایی که دست به این اقدامات می زنند حزب اللهی و ولایتمدار نیستند و هیچ ربطی هم به جریان اصولگرا ندارند. کسی حزب اللهی و ولایتمدار است که مصالح نظام و کشور را رعایت کند. اینها افراد مغرضی هستند که اقدامشان به نفع دشمنان ما و برخلاف وحدت ملی و اجتماعی در درون کشور است.
***سرقت 150 میلیونی سایت همسریابی نیز از دیگر اخبار محلی مورد توجه بود.به گفته برخی منابع خبری، دو نفر با راه‌اندازی سایتی تحت عنوان همسریابی موقت در فضای مجازی بالغ بر 1.5 میلیارد ریال از 15 نفر کلاهبرداری کرده بودند که توسط پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
***جدا شدن احسان حاج صفی از تیم سپاهان نیز دیگر خبر مورد توجه بود.حاج صفی ملی پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای یک فصل از این تیم جدا شد. وی اعلام کرد که امسال را در اروپا بازی می کند و برای فصل آینده باردیگر به سپاهان باز خواهد گشت. تیم پانیونیوس یونان خواهان جذب این بازیکن است.
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
گ/3011/6027 ** خبرنگار: آسیه معینی ** انتشاردهنده: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.